Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
Expedia.comUSD 69
ZenHotels.comUSD 72
1924 av 260 anmeldelser
Anmeldt 10. november 2018

Helt nytt og veldig bra hotel. Vi fikk rom på baksiden hvor det var meget stille og rolig. Rommet var pent og moderne med fint bad med romslig dusj. Gratis mineralvann ble fylt i minibaren hver dag. Bra frukost og meget hjelpsomme og hyggelig betjening. Kommer gjerne tilbake til vakre Gdansk og IBB Lugi Targ. Tusen takk !

Takk, Seppo H
JoannaD2980, Manager på IBB Hotel Długi Targ, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Dear Zabe,

thank you a lot! Reading reviews like this gives us a satistafction of a job well done :) We would love to see you again in Gdańsk, as you mentioned - it is a beautiful city, for sure worth revisiting :)

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Vi bodde 2 netter på dette hotellet og er strålende fornøyd! Hotellet ligger i gamlebyen og ligger derfor midt i smørøyet med gangavstand til det meste. Rommene er veldig fine, rent og pent og holder generell høy standard. Frokosten er innbydende og variert.
Skal jeg tilbake til Gdansk kommer jeg garantert til å bo på dette hotellet!
Anbefales på det varmeste!

2  Takk, kselboskar
Joanna_IBBHDT, Manager på IBB Hotel Długi Targ, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. desember 2018

Dear kselboskar,

It was a pleasure to host you! :)
Thank you for 5/5 - this our motivation to give you even better stay next time :).

Please do not hesitate and make next reservation! :)

Best regards,

Anmeldt 22. oktober 2018

Hyggelig hotell med flott beliggenhet. Fine, rene rom. Pluss for gratis minibar (med vann og mineralvann). Hyggelig og hjelpsom betjening. Stort og godt utvalg i frokostbufeten.
Hotellet ligger midt i "hovedgata" og det er kort vei til kjøpesenter. Kan anbefales!

Dato for oppholdet: september 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Lise K
JoannaD2980, General Manager på IBB Hotel Długi Targ, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Dear Lise,

thank you very much, we are very happy you had such a wonderful time both in Gdańsk and in our Hotel :) If you need any tips what to do during your visit, we would be happy to help with that! :)

Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet var helt nytt og veldig flott innredet. Det ligger sentralt i Gamlebyen.
Gratis minibar med mineralvann som blir fylt opp hver dag. Sengene er veldig harde og vonde. Ingen overmadrass gjorde det smertefullt å sove der i 5 netter. Rengjøringspersonalet glemte å legge ut nye håndkler og tømme boss/gamle håndkler til tider, men når vi ringte resepsjonen fikk vi fort hjelp til dette.
Vi hadde rom med vindu ut mot gaten, og om kveldene var det mye bråk og festing, dette stoppet i 01-02 tiden hver kveld.
Personalet i resepsjonen virket veldig usikre på seg selv og språket, og når vi spurte om hjelp til turistattraksjoner var holdningen veldig kald. Fikk lite informasjon og hjelp fra de. Øvrige personale var veldig hyggelige!

Takk, Martineia
JoannaD2980, General Manager på IBB Hotel Długi Targ, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2018

Dear Martineia,

Thank you for your opinion, even though we would love to read that you had a marvellous time in Gdańsk and in our Hotel and nothing spoiled it. We take care of the environment so the towels are being changed every 3rd day or everyday if requested but for that you need to leave the towel on the floor, it is then a clear sign to the Maid that the towels are dirty. Regarding your impression about Front Office staff, the only explanation for me could be that you have visited us shortly after opening or the Staff was recently hired. Our goal is to make each Guest to feel taken care of. I know that they speak very good or even perfect English and I have heard it myself during interviews.

I hope that you will give us a second chance to prove that all of our Staff is friendly and helpful because I am sure they are!

Joanna Dyczyńska – Hotel Director

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Pent, moderne og rent. Om jeg skal trekke ned noe, må det være at badet var iskaldt og den refillbare flasken med kombinert shampoo og såpe var ikke av god kvalitet. Mannens hår har aldri vært så tørt før. I tillegg hadde det vært fint med merkelapper på de ulike rettene i frokostbuffeen. Spennende med nye retter, men samtidig er det fint å vits hva man spiser.

Eller var personalet hyggelig og imøtekommende, rommet ble fint ryddet hver formiddag.

2  Takk, 702monicaa

Dear Monica,

thank you for your opinion! We are sorry that the shampoo didn't meet your expectations, we know that each one's hair is different and of a different needs so it is sometimes hard to suit everyone :) We are happy you liked our breakfast tags, we also like to know what we are eating :)

Hope to see you soon in Gdańsk!