Agoda.com
ZenHotels.comUSD 74
Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

Helt supert hotel med perfekt beliggenhet til alt man måtte ønske å se. Meget god service og hyggelig betjening. Flott frokost med noe for enhver smak. Vi bodde her i 4 døgn og avsluttet med en flott 6 retters middag i topp etasjen med flott utsikt over byen og fyrverkeri.

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, MaritStein
Joanna_IBBHDT, General Manager på IBB Hotel Długi Targ, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2019

Dear MaritStein,

Thank you for 10/10! :)

I am so happy that you have such a good memories after staying with us :).
I totally agree with you that New Year's Eve dinner was a hit! :)

I can't wait to see you again in our hotel! :)

Best regards,

Anmeldt 8. desember 2018

Rommene var rene og fine. Frokosten var bra , men styr unna lunsjen. Vi spiste lunsj her en av dagene under oppholdet ved hotellet. Lunsjen var en trist affære. Intetsigende kjedelig. Hotellet mangler også en skikkelig lobby med en god bar for oss som liker det. Pluss for gratis minibar med brus og vann. Beliggenheten til hotellet er flott, helt i sentrum av gamlebyen.

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, Jane T
Joanna_IBBHDT, General Manager på IBB Hotel Długi Targ, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. desember 2018

Dear Jane,

we are very happy you like our rooms and the breakfast :) Recently we have changed our menu and we serve traditional Polish cuisine, we get a lot of positive feedback about it . We also have a lunch menu that changes every week and you can mix starters and main dishes however you like. We hope for a second chance to prove that our dishes are not only made from great ingridients, with passion but also very interesting and tasty :)

Anmeldt 10. november 2018

Helt nytt og veldig bra hotel. Vi fikk rom på baksiden hvor det var meget stille og rolig. Rommet var pent og moderne med fint bad med romslig dusj. Gratis mineralvann ble fylt i minibaren hver dag. Bra frukost og meget hjelpsomme og hyggelig betjening. Kommer gjerne tilbake til vakre Gdansk og IBB Lugi Targ. Tusen takk !

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Seppo H
JoannaD2980, Manager på IBB Hotel Długi Targ, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Dear Zabe,

thank you a lot! Reading reviews like this gives us a satistafction of a job well done :) We would love to see you again in Gdańsk, as you mentioned - it is a beautiful city, for sure worth revisiting :)

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Vi bodde 2 netter på dette hotellet og er strålende fornøyd! Hotellet ligger i gamlebyen og ligger derfor midt i smørøyet med gangavstand til det meste. Rommene er veldig fine, rent og pent og holder generell høy standard. Frokosten er innbydende og variert.
Skal jeg tilbake til Gdansk kommer jeg garantert til å bo på dette hotellet!
Anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: oktober 2018
2  Takk, kselboskar
Joanna_IBBHDT, Manager på IBB Hotel Długi Targ, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. desember 2018

Dear kselboskar,

It was a pleasure to host you! :)
Thank you for 5/5 - this our motivation to give you even better stay next time :).

Please do not hesitate and make next reservation! :)

Best regards,

Anmeldt 22. oktober 2018

Hyggelig hotell med flott beliggenhet. Fine, rene rom. Pluss for gratis minibar (med vann og mineralvann). Hyggelig og hjelpsom betjening. Stort og godt utvalg i frokostbufeten.
Hotellet ligger midt i "hovedgata" og det er kort vei til kjøpesenter. Kan anbefales!

Dato for oppholdet: september 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Lise K
JoannaD2980, General Manager på IBB Hotel Długi Targ, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Dear Lise,

thank you very much, we are very happy you had such a wonderful time both in Gdańsk and in our Hotel :) If you need any tips what to do during your visit, we would be happy to help with that! :)