“Skuffende”
Anmeldelse av Meat Shack BBQ - STENGT

Meat Shack BBQ
Anmeldt 9. september 2021 via mobile enheter

Har spist her tidligere og var den gangen veldig fornøyd. Dette var like etter de åpnet for noen år siden.
Denne gangen var det virkelig nedtur. Ventet 30 minutter på 100 gram ribb, pastarami, poteter, mac&cheese.
Det eneste som var varmt var makaronien. Eller var det i beste fall lunken mat.
Betalte de 78 sloty og går nok en annen plass nestegang.
Sant skal sies, servitøren var både søt og hyggelig og dette lå nok utenfor hennes herredømme

Dato for besøk: september 2021
Takk, Geir Martin A

Anmeldt 26. februar 2020 via mobile enheter

Nydelig barbeque. Hyggelig betjening. Kult lokale. Vel verdt et besøk om du er i området. Anbefales

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, 35stianl
Anmeldt 14. juli 2019

En av de beste plassene jeg har spist. Dette var en super opplevelse fra begynnelse til slutt. Damen som tok i mot oss visste hva hun snakket om når hun presenterte maten, og ikke minst når vi informerte om behovet for glutenfri mat. Kanskje ikke den letteste plassen å finne om man ikke er kjent, men anbefales på det sterkeste. Her skal vi tilbake.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, ElizabthHagensen
Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Spiste nettopp 1,4kg kjøtt meg alt tilbehør til 5 personer. Inkl drikke kostet det ca 260pln...

Så og si alt unntatt makaroni var glutenfritt, så da kunne alle spise. Anbefaler å ta et par all inn menyer, da får dere alt sammen og deler selv.

Betjeningen var super godt opplyst og snakket bra engelsk.

Stedet ligger litt i gukk, men ta en taxi eller uber. Eller ta trikken til Manhattan kjøpesenteret og gå 6 min. Verdt bryet.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, morradi86
Anmeldt 2. juni 2019 via mobile enheter

Herlig BBQ mat med mye forskjellig tilbehør, og det er ingenting å si på prisen. NB: Ikke bestill «All in» fra menyen (alle typer kjøtt m/alt tilbehør) uten å være skrubbsulten på forhånd! Det er enorme mengder mat og du blir garantert stappmett. Hjelpsom betjening som snakket godt engelsk.

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, gjbrg