3 personer ser på dette hotellet
Trip.comUSD 95
Destinia.comUSD 135
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Meget sentral beliggenhet.
Flotte rom som slipper inn lite støy utenfra.
God valuta for pengene.
God frokost.
God wifi.
Meget bra aircondition.
Meget bra taxiservice fra hotellet.
God plass i safen.

Savnet at det ikke var overmadrass på sengen (hard uten)
Kunne godt vært et lite kjøleskap på rommet.
Savnet og kunne åpne vinduene for lufting (håndtak var fjernet)

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Tor364
Anmeldt 7. oktober 2018

Detter er et bra hotel i parallelgaten til sentrum i GDansk, jeg bor her fordi det er sentralt og lett tilgang til Tram, buss og tog. 5 minutter unna Fokus kjøpesenter rett på utsiden av Old Town Gdansk

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Hampton
Takk, Ivar S
Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger helt fantastisk til midt i gamlebyen. Til tross for beliggenheten var det helt rolig og stille utenfor hotellet. Det var rent og pent, og fine rom. Det eneste negative var altfor harde senger. Etter to netter der hadde både mannen og jeg vondt i ryggen. Dessverre sov vi så dårlig at jeg pga sengene ikke vil bo her igjen.

Takk, hilde782018
Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Har bare godt å si om dette hotellet. Vi ankom sent, og er litt kresne, men likevel gikk personalet med på å vise oss to hotellrom før vi slo til. Servicen har også ellers vært hyggelig og upåklagelig. Beliggenheten kunne virkelig ikke vært bedre, midt mellom hovedgata og Mariakirken. Er du heldig får du rom med utsikt til en av delene. Anbefales!

1  Takk, MagnusE66
Anmeldt 18. september 2018

Denne turen kan anbefales for venner, par, og egentlig alle voksne. Rimelig og god mat og drikke. Koselig by, Gdansk. Og flott i Sopot.Båttur på kanalen med «bilbåter» med på hengsmotor var en artig opplevelse.

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Hampton