Travelocity
Orbitz.com
ZenHotels.comUSD 121
Anmeldt 7. mars 2020

Flott og strategisk beliggenhet, i hjerte av gammel byen. Alt var som forventet. Vi ble godt tatt i mot. Det var ganske kald når vi kommet inn på rommet. Straks oppdaget vi en digital temperaturregulator som var festet på veggen, der temperaturen kunne innstilles etter eget ønske. Vi justerte temperaturen opp slik at det ble behagelig for oss. Det var vannkoker på rommet men ikke minibar. Vi likte frokost og frokostsal. Det var mange friske og smakfulle salater. Det var god utvalg av varme retter. Vi satt en stor pris på at både kalde og varme retter var inspirert av lokal kjøkken. Vi likte også at det var servert melon og vannmelon skåret i tynne skiver. Personell i frokostsalen var veldig høflig og ansvarlig.

Vi opplevde at utvalg av tv kanaler på rommet var veldig beskjedent. Dette var en ulempe for oss. Det var mange polske kanaler, og noen med engelsk språk. Vi skulle gjerne ha russisk og spansk kanal tilgjengelig. Så dette er absolutt potensial for forbedring.

Dato for oppholdet: januar 2020
1  Takk, SvetlanaMia
Anmeldt 16. januar 2020

NB: Ikkje kjøleskap på rommene! Varm juice i automat, varm youghurt. Dårleg internett. En av resepsjonistane meir interessert i sine egne meininger enn kunden sine, dårleg oppførsel! Ikkje vanleg kjøling på rommene, kun ved aircondition.

Dato for oppholdet: januar 2020
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Hampton
Takk, hvagen211021
HbHGdanskOldTown, Receptionist på Hampton by Hilton Gdansk Old Town, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. januar 2020

Dear hvagen211021,
Thank you for choosing our hotel, we really appreciate your feedback.
We are really worried hearing such opinion about our breakfast, we will try to improve our services. We also would like to apologize you for our receptionist- we already spoke with him. Unfortunately we can't have fridges in the rooms because of Hilton standards. We guarantee that we will make everything to make your next stay unforgettable.

Sincerely,
Hampton by Hilton Gdańsk Old Town
Team

Anmeldt 1. januar 2020

Hotell har god beliggenhet og høy standard. Trivelig personellet som hjelper og er alltid på plass. Når det trengs. Det er også mulig å spise middag på hotell mot betaling. Kort gå tur fra hotell til byens severdigheter. Anbefales.

Dato for oppholdet: desember 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Hampton
Takk, ernad762020
Anmeldt 21. november 2019 via mobile enheter

Beliggenheten er veldig bra, det er gangavstand til «alt». Frokosten var veldig god, rommene var fine, treningsrommet var bra og alt var rent.
De eneste to tingene som var negativt var mangelen på kjøleskap/minibar og at det ikke var mulig å lufte eller få temperaturen under 18 grader.

Alt i alt et veldig bra hotell!

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, rairam
Anmeldt 6. november 2019

Helt ok hotell, beliggenheten er veldig bra, nært alt man kan ønske. Fine rom og rent.
Servicen var dårlig, både i resepsjonen og ved frokosten. f.eks. Jeg var litt for sent ute med å hente meg kaffe til frokosten og da var det veldig viktig for de at jeg betalte de 10 zlotyene de kostet for den kaffen og jeg kunne ikke sette det på rommet men måtte betale der og da, og jeg hadde ikke penger på meg. Det ble litt dårlig stemning og jeg mener det ikke hadde kostet de så mye å være litt greie. Dette var en av flere ting jeg opplevde de gjorde seg vanskelige på.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, Linda P