“utmerket middag”

Zakorkowani Wine Bistro
Få mat levert
Vurdert som nr. 23 av 985 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 8. august 2021

Suppen og torsken var veldig deilig! Jeg synes at vi skal spise på Zakorkowani igjen når vi er i Gdansk igjen.

Takk, bradley2021no
Mariola Nowakowska, Owner på Zakorkowani Wine Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Thank you so much Bradley for your review. It was great to have you here as our guest.
Come and visit us again when you are in Gdansk.
Kind regards,
Team Zakorkowani

Anmeldt 2. mars 2020 via mobile enheter

Liten og intim resturant. Familie på 5 med 3 jenter 11, 8 og 12 år. Alle fant noe å spis, kanskje et lite minus at barnemenyen kun hadde to alternativer.
Flott service og nydelig mat.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, hannemaritb2017
Anmeldt 1. januar 2020 via mobile enheter

Valgte denne restauranten for vår nyttårsmiddag, og kunne ikke vært mer fornøyd! God og variert meny kombinert med en vinpakke med lokale og utenlandske viner. Betjeningen var opptatt av at vi skulle få en best mulig opplevelse!

Takk, Laila N
Anmeldt 8. desember 2019 via mobile enheter

Vi baserte vårt valg ut fra andres anmeldelser her. Det var et godt valg.
Vi kan med god samvittighet anbefale denne restauranten.
Betjeningen var veldig hyggelig og serviceinnstilt. Maten var god og servert ned stil. Rolig og koselig atmosfære.
Kan veldig gjerne gå hit igjen.

Takk, Lillan00000
malgorzatak564, Owner på Zakorkowani Wine Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. desember 2019

takk :) thank you kindly.

Anmeldt 5. desember 2019 via mobile enheter

Restauranten lå kort vei fra hotellet og hadde fått god anmeldelse på TripAdvisor. Vi fikk en fantastisk god middag og veldig god service. Kan absolutt anbefales.

Takk, moheisel

Thank you very much.

Reisende som så på Zakorkowani Wine Bistro, så også på

Gdansk, Pomerania Province
Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Zakorkowani Wine Bistro? Del dine erfaringer!