Ulike måter å oppleve Gdansk på
Solidaritetsturné
19 anmeldelser
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Lite lag som skulle kose oss og feire en vennines 50 årsdag. Skulle kose oss med god middag og god drikke, men det blei brått slutt,😥kelneren var veldig hyggelig, men ellers dårli service😥

Takk, 385birgitteh
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Gdansk overrasket med. Byen var vakrere enn jeg hadde antatt. Ekstremt billig å leve.
Anbefaler også SPA og annet velvære. Shopping var ikke så billig.

Takk, birthemidthun
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Dette er en by som i stor grad lever av reiseliv. Men hvor er smilene og gjestfriheten? Sure kommentarer og dårlig service. På turistinformasjonen møter de ikke blikket, og på museene var det lite trivelig kommunikasjon. 44 år med kommunisme setter kanskje sine spor, fysisk og mentalt.

Byen er forsåvidt et greit besøk. Trolig best å besøke om vår eller høst.

Takk, 338clausr
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Lånte oss ein 6 manns båt,til ca 100kr pr par for ein times tid,anbefales i godt vær da du får sett mye på ein times tid.

Takk, heinrm
Anmeldt 3. oktober 2018

Gratis omvising på Solidaritetsmuseet. Der fikk vi høre hele historien om Solidaritet og Lech Walesa. Guiden vår, Philip, gav oss et utrolig levende og spennende innblikk i denne viktige delen av den polske historien. Vi kunne ikke ha vært heldigere med guide, så kunnskapsrik og flink formidler.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, martin2103