Solidaritetsturné

fra
USD 106,08
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Gdansk på
Solidaritetsturné
7 anmeldelser
Anmeldt 7. mars 2020 via mobile enheter

Veldig koselig liten by. Ypperlig for en langhelg. Alt er i gangavstand. Mange gode restauranter med veldig god mat.

Dato for opplevelse: februar 2020
Takk, strilajenta
Anmeldt 23. februar 2020 via mobile enheter

Et moderne museum som forteller ei viktig historie. Vi var der med 3 barn på 8, 10 og 13 år. En lærerik framstilling som fremmet interessen og som fenget alle tre.

Dato for opplevelse: oktober 2019
3  Takk, IngvillK
Anmeldt 30. desember 2019 via mobile enheter

Var her tidlig oktober. Det var veldig mye turister over alt. Syns det var vanskelig å finne en god restaurant. Veldig mange turistfeller. Foretrekker heller en tur til Krakow.

Dato for opplevelse: oktober 2019
1  Takk, Surpompen2
Anmeldt 18. desember 2019

Utrolig godt tilrettelagt museum som klarte å holde interessen vår oppe til siste rom. Vennlig stab, utmerket lytteutstyr som vi kunne ta med og som til enhver tid visste hvor vi var i bygget, instruktiv og tydelig informasjon, attpåtil på norsk! Flott opplevelse! Og verdig begivenhetene museet er til minne om!

Dato for opplevelse: desember 2019
3  Takk, jbje
Anmeldt 10. desember 2019

Hadde audioguide også på norsk. Intuitivt system. Lagt opp kronologisk. Fikk en god oversikt over frihetskampen.

Dato for opplevelse: november 2019
Takk, Rutebil2013