“Taste menu”
Anmeldelse av Fino Restaurant

Fino Restaurant
Vurdert som nr. 17 av 985 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde taste meny med vin.
Alt var helt perfekt.
Supre viner til maten.
Hyggelig servitører med god kunnskap.
Etter maten så kom kokken ut og pratet med oss.

Vi kommer tilbake

Takk, ssjolstad

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk - anbefales på det sterkeste. Veldig god mat, hyggelig betjening. Nydelig gourmetmat for en billig penge ❤️

2  Takk, kentona007
Anmeldt 19. februar 2020 via mobile enheter

Vårt besøk på Fino var en fantastisk matopplevelse. Vi valgte Tasting meny 7 retter, og angret ikke på det. For noen smaker. Vinpakken som ble anbefalt, passet også perfekt. Her sang smaksløkene. God informasjon underveis og til og med kokken kom ut for å sjekke om vi var fornøyd. Vi kommer helt klart tilbake og vil anbefale dette til andre.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, T5524JCjanew
Anmeldt 23. januar 2020 via mobile enheter

Gikk innom ganske sent en onsdagskveld. Ligger ganske anonymt til, men bør absolutt besøkes. Rolig og avslappet atmosfære, hyggelig og oppmerksom betjening. Maten var nydelig, og kelneneren ga oss vin som passet perfekt til.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, siljekatrinea
Anmeldt 13. januar 2020 via mobile enheter

Vi var to par som spiste tasting meny med vinpakke her 12 januar. Nydelig mat og retter av sjømat, vilt, vegetar og deilig søt dessert. Veldig fornøyd alle sammen anbefales!

Dato for besøk: januar 2020
Takk, annmargaret_2019

Reisende som så på Fino Restaurant, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Fino Restaurant? Del dine erfaringer!