“Nydelig plass!”

Niesztuka Restaurant&Bar Klub Aktora
Vurdert som nr. 14 av 984 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Maten var strålende. God smaks opplevelse, og vår vertinne Magda gjorde alt det lille med god service og perfekt vin valg anbefales

Takk, 205mikkelm

Anmeldt 9. mars 2020

God service og herlig atmosfære! Maten var god, men det som trekker ned var at kjøttet besto av 70% fett og lite kjøtt..

Dato for besøk: mars 2020
Takk, 450ingeborga
Anmeldt 9. mars 2020 via mobile enheter

Alle forrettene virker fristende, men vi endte opp med ceviche og surf and turf. begge var helt supre. Har ikke smakt kombinasjonen biff tartar og krabbe før, men dette var helt rått (dvs: krabbekjøttet var kokt, ja). noen sprø grå korn vi ikke fikk med oss hva vår, toppet opplevelsen. Og cevichen var minst like bra. Vi delte en ribeye biff til hoved. Helt topp den også

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, 964trondh
Anmeldt 2. mars 2020

Hvor skal jeg begynne? Veldig fine lokaler, superflinke kelnere, stilrent og ryddig. Stort vinkart og drikkemeny. Maten var av ypperste klasse, og det må sies om servicen også. Er du på jakt etter et måltid,og en matopplevelse som skiller seg ut i et hav av resturanter og kneiper i Gdansk, BØR du sette av en kveld her. Bordbestilling bør påregnes. Et par knepp opp i prisklassen fra de allminnlige resturantene i byen, no som viser igjenn på klientellet og atmosfæren. Verdt det!
Annbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, MrSjo87
Anmeldt 17. februar 2020 via mobile enheter

Meget god service! Liten meny, alltid et godt tegn, men kanskje litt knapp med kun 4 hovedretter. Flott, men litt trangt lokale samt flater som reflekterer lyd/støy. Fornøyd med maten, definitivt verdt prisen, som vi vurderer til middels, og som sagt meget god service fra vår servitør tross fullpakket lokale

Dato for besøk: februar 2020
Takk, johnnysH6564IG

Reisende som så på Niesztuka Restaurant&Bar Klub Aktora, så også på

Gdansk, Pomerania Province
Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Niesztuka Restaurant&Bar Klub Aktora? Del dine erfaringer!