3 personer ser på dette hotellet
kr 793
kr 793
Bli belønnet med One Key
Anmeldt 9. mars 2020

Bodde her 3 netter i Mars 2020. Hadde superior rom med elve utsikt. Rommet var ikke alt for stort,men greit nok. Vi hadde også et besøk på hotellets spa avdeling. Den anbefales. Ellers var de meget hyggelige i hotellets bar avdeling. Vi spiste kun frkost på hotellet. Der kunne nok vært litt mer utvalg her,men greit nok. Alt i alt ett hyggelig opphold.

Romtips: Anbefaler elve utsikt.
Dato for oppholdet: mars 2020
2  Takk, 434aghad
Anmeldt 1. mars 2020 via mobile enheter

Hotellet var rent og ryddig hele tiden. Resepsjonistene var serviceinnstilte, blid og hyggelig. Hotellet har en fantastisk fin beliggenhet! Gangavstand til det aller meste rundt deg, og ligger rett ved elva. Selv om hotellet ligger midt i "smørøyet" merket vi lite og ingenting til støy fra gata. Vi var riktig nok noe uheldig med utsikta fra vårt hotellrom da det lå på motsatt side av elva, men servicen og rommet veide opp for det. ☺️ Hotellet har også en egen spa avdeling med basseng og badstue som ikke fremkommer så godt på nettstedet dems, noe som er dumt - for det var fantastisk å ha i samme bygg. Bassenget var noe kaldt, men jaquzzien gjorde opp for det. Hadde absolutt valgt samme hotel på nytt. ☺️

1  Takk, Cecilie Marie K
Kamil Kedzia, Other på Radisson Hotel & Suites, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. februar 2023

Dear Guests,

Thank you so much for the highest score available for our hotel! We appreciate this very much and are glad to see that your expectations were fully met! As a Radisson hotel we treasure all of our guests and their memories in order to make them the most memorable therefore, there is nothing more gratifying for us than the satisfaction of our guests! We hope to be able to see you again in the future!

Anmeldt 29. februar 2020

Fint hotell med super beliggenhet. Hyggelige ansatte og god service. Frokosten var bra, men kunne hatt et noe større utvalg for gravide. Romslig og rent på rommet, og veldig gode fasiliteter på badet.

Takk, gjest215

Anmeldt 17. februar 2020 via mobile enheter

Har sett utviklingen av dette området de siste 2-3 årene mens det har vært en massiv utbygging. Nå er det heldigvis ferdig i denne fasen. Bodde en prøve-natt og må si jeg er godt fornøyd. Veldig hyggelig betjening. Om det er noe som trekker litt ned, så er det pris på parkering (120 sloty/24t.) og frokost prisen (70 sloty eller 60 på nett). Dette er dyrt. På Hilton serverer de faktisk champagne inkludert i prisen. Til en slik pris, ville jeg forventet en kokk som stekte egg på bestilling.
Men totalt sett et bra hotell, men i øverste prisklasse.
Et stort pluss for trimrommet i topp etasjen.
Ypperlig plassering, med alt utenfor døren

Reisetype: Reiste alene
2  Takk, Geir Martin A

Dear Guests,

Thank you so much for the highest score available for our hotel! We appreciate this very much and are glad to see that your expectations were fully met! As a Radisson hotel we treasure all of our guests and their memories in order to make them the most memorable therefore, there is nothing more gratifying for us than the satisfaction of our guests! Thank you for your notices regarding our pricing. We will contact necessary departments to issue a change in the future. We hope to be able to see you again in the future!

Anmeldt 3. januar 2020

Bodde på Radisson Hotell & Suites i julen. Hotellet er nytt, med fine rom. Vi hadde noen utfordringer, som vond lukt på rommet, vanskelig å få ned temperaturen, en savnet gjenstand og en avglemt vekking ved avreise.

I dialogen med resepsjonen, så ble dialogen fort litt for dårlig, og dette førte til en relativt skarp mail til hotellets General Manager.

Etter dette tok hotellet tak i dette på en meget profesjonell måte. Den savnede gjenstanden kom tilbake fra hotellets vaskeri, ødelagt. Gjenstanden ble erstattet, og hotelledelsen har på en betryggende måte vist at de tar gjestene på alvor. Hotellets direktør er en dame som jeg virkelig tror vil gjøre alt for gjesten, og jeg tror hun kommer til å trimme organisasjonen slik at kommende gjester får et tipp topp opphold.

Har fått et opphold ved samme hotell som kompensasjon, og vil tro og håpe at hotellet har tatt grep og leverer full skår på neste besøk.

Gdansk er en super by, og hotellet ligger perfekt til ved elven, rett utenfor hovedgata og med mange gode restauranter rett ved

Dato for oppholdet: desember 2019
2  Takk, knutp1