3 personer ser på dette hotellet
Radissonhotels.com
Gratis avbestilling frem til 16.10.22
ZenHotels.comUSD 72
Anmeldt 5. august 2020

Skuffende renhold ingen rengjøring på 5 dg da de sa det var i henhold til corona virus smitte osv måtte be om såpe, shampoo å håndkle da skulle fått en pris reduksjon på opphold å fått tilgang på renhold dette er tross et RADISSON m perfekt beliggenhet

Takk, jmedia623221
Joanna Jankowska, Other på Radisson Hotel & Suites, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2020

Dear Guest,

Thank you very much for your feed back about your stay at Radisson Holet & Suites Gdańsk.
The comfort of our Guests is always our priority, but safety always comes first.
Please note that your stay was during the Covid 19 pandemic, which is associated with many limitations:
1. there is no daily cleaning, only on request after prior contact with the reception
2. social distance
3. limited time at check-in / check-out
4. obligation to wear masks.
I regret that you did not ask to meet the manager during your stay, We are here 24/7 to answer the needs of our Guests. Please accept once again my sincere apologies for the shortcomings that you have encountered as you mentioned.

We are always pleased to welcome you among our guests and on behalf of all Radisson Hotel & Suites ambassadors in Gdańsk, we look forward to welcoming you again.

If you have any question please do not hestitate to contact me directly.
Yours sincerely,
Joanna Jankowska
Executive Housekeeper
joanna.jankowska@radisson.com

Anmeldt 9. mars 2020

Bodde her 3 netter i Mars 2020. Hadde superior rom med elve utsikt. Rommet var ikke alt for stort,men greit nok. Vi hadde også et besøk på hotellets spa avdeling. Den anbefales. Ellers var de meget hyggelige i hotellets bar avdeling. Vi spiste kun frkost på hotellet. Der kunne nok vært litt mer utvalg her,men greit nok. Alt i alt ett hyggelig opphold.

Romtips: Anbefaler elve utsikt.
Dato for oppholdet: mars 2020
2  Takk, 434aghad
Anmeldt 1. mars 2020 via mobile enheter

Hotellet var rent og ryddig hele tiden. Resepsjonistene var serviceinnstilte, blid og hyggelig. Hotellet har en fantastisk fin beliggenhet! Gangavstand til det aller meste rundt deg, og ligger rett ved elva. Selv om hotellet ligger midt i "smørøyet" merket vi lite og ingenting til støy fra gata. Vi var riktig nok noe uheldig med utsikta fra vårt hotellrom da det lå på motsatt side av elva, men servicen og rommet veide opp for det. ☺️ Hotellet har også en egen spa avdeling med basseng og badstue som ikke fremkommer så godt på nettstedet dems, noe som er dumt - for det var fantastisk å ha i samme bygg. Bassenget var noe kaldt, men jaquzzien gjorde opp for det. Hadde absolutt valgt samme hotel på nytt. ☺️

1  Takk, Cecilie Marie K
Anmeldt 29. februar 2020

Fint hotell med super beliggenhet. Hyggelige ansatte og god service. Frokosten var bra, men kunne hatt et noe større utvalg for gravide. Romslig og rent på rommet, og veldig gode fasiliteter på badet.

Takk, gjest215
Anmeldt 17. februar 2020 via mobile enheter

Har sett utviklingen av dette området de siste 2-3 årene mens det har vært en massiv utbygging. Nå er det heldigvis ferdig i denne fasen. Bodde en prøve-natt og må si jeg er godt fornøyd. Veldig hyggelig betjening. Om det er noe som trekker litt ned, så er det pris på parkering (120 sloty/24t.) og frokost prisen (70 sloty eller 60 på nett). Dette er dyrt. På Hilton serverer de faktisk champagne inkludert i prisen. Til en slik pris, ville jeg forventet en kokk som stekte egg på bestilling.
Men totalt sett et bra hotell, men i øverste prisklasse.
Et stort pluss for trimrommet i topp etasjen.
Ypperlig plassering, med alt utenfor døren

Reisetype: Reiste alene
2  Takk, Geir Martin A