“Helt greit, men kvaliteten står ikke til forventningene”

TRUE Steaks & Seafood RESTAURANT
Vurdert som nr. 41 av 987 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Et helt greit spisested, men det sto dessverre ikke til forventningene og imaget som en eksklusiv restaurant for ypperste kvalitet av steaks og sjømat. Interiøret er lekkert, beliggenheten fantastisk og feelingen luksuriøs, men maten er ikke på samme nivå. Vi bestilte en ganske dyr surf and turf-tallerken, som i det store og hele opplevdes litt smakløs. Foruten sjømat og storfekjøttet, var det kun med sitron, smør, aioli og rekechips som tilbehør. Når jeg ser tilbake, ville jeg nok heller gått for biff. Relativt stive priser var det også på generelt nivå. Hadde de tatt nivået på maten opp et par hakk, ville det blitt høyere rating fra meg!

Takk, astridhel1

Anmeldt 1. september 2020 via mobile enheter

Jeg har besøkt Gdansk mange ganger og generelt spist god mat på flere resturanter, men dette stedet skiller seg ut på en veldig god måte i forholdt til kvaliteten på mat som blir servert, lokasjon, service og vennlighet. Her får du mat av høy kvalitet, service av høy kvalitet, og lokasjonen er helt suveren. Her får du veldig god foretter og hovedretter fra havet, samt kjøtt i høy klasse. Jeg er kjøttelsker og elsker kjøttet som serveres her! Kjøres det 3 retters så blir en meget mett. Vil også nevne at det også fås gode desserter, gode viner og drinker her, og lurer du på noe så får du gode tips når det gjelder valg av meny og vin. Anbefaler True på det sterkeste når det gjelder resturanter i Gdansk!

Dato for besøk: september 2020
Takk, Todalb
Anmeldt 2. mars 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat og god service! Flotte lokaler og god atmosfære. Litt dyrt, men vi synes det var verdt det.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, tone79M
Anmeldt 18. februar 2020 via mobile enheter

Veldig god mat, og STORE porsjoner ☺️ eneste minuset er at vi spurte tre ganger om å få en brus som aldri kom.... men ville dratt hit igjen :)

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Safari41102660627
Anmeldt 16. februar 2020 via mobile enheter

Kan virkelig anbefale denne restauranten til de som vil ha en fantastisk smaksopplevelse. Deilig forrett som vi fikk mens vi ventet på maten. Nydelige hovedretter og fantastisk god dessert.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, ChristineJ1909

Reisende som så på TRUE Steaks & Seafood RESTAURANT, så også på

Sopot, Pomerania Province
Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i TRUE Steaks & Seafood RESTAURANT? Del dine erfaringer!