Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Kjempefornøyd med oppholdet på Hilton Gdansk. Stort dobbeltrom (vi var to voksne og et barn) med utsikt over elva. Super beliggenhet. Hyggelige ansatte i SPA-avdelingen og i resepsjonen. Nydelig frokost. Kommer gjerne igjen

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Eirin R
Magdalena M, General Manager på Hilton Gdansk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2018

Kjære Eirin,

tusen takk for at du tok deg tid. Jeg er glad for at ditt siste opphold var behagelig. Du skrev at du likte vår frokost - jeg kan anbefale deg også å besøke vår restaurant Mercato. Vet du at det er en av de beste restaurantene i hele landet? Jeg håper du kommer tilbake.

Dear Eirin,

thank you so much for taking your time. I am glad that your recent stay was comfortable. You wrote that you liked our breakfast - I can recommend you also visit our restaurant Mercato. Do you know that is one of the best restaurants in the whole country? I hope you will come back.

Kind regards,

Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Fikk tilbud om oppgradering av rommet. Vi beholdt det opprinnelige, med utsikt over elven. Flott rom. Resepsjonen bestille spa og restauranter for oss etter vårt ønske. Meget god service. Greit basseng og en flott bar i toppetasjen med uteområde! Anbefales!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Rune L
Magdalena M, General Manager på Hilton Gdansk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2018

Kjære Rune,

Jeg håper at du får muligheten til å komme til Gdańsk igjen. Takk for at du deler din mening. Jeg er glad for at du likte elven. Og hadde du muligheten til å spise på Mercato-restauranten? Jeg er overbevist om at du vil bli glad. Jeg vil anbefale det.

Dear Rune,

I hope that you will have the opportunity to come to Gdańsk again. Thank you for sharing your opinion. I am glad that you enjoyed the view of the river. And did you have the opportunity to eat at the Mercato restaurant? I am convinced that you will be delighted. I would recommend it.

Sincerely,

Anmeldt 24. september 2018

Dette er et nytt fint hotell med super beliggenhet i Gdansk. Det har en flott takterrasse med bar og solsenger. SPA-behandlingen var deilig og billig. Frokosten hadde riklig utvalg med noe for enhver smak. Rommene var store og med fin utsikt over byen.

Romtips: Be om utsikt over elven
Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Tonje N
Magdalena M, General Manager på Hilton Gdansk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. oktober 2018

Kjære Tonje N,

tusen takk for at du tok deg tid. Jeg er glad for at ditt siste opphold var behagelig. Du skrev at du likte vår frokost - jeg kan anbefale deg også å besøke vår restaurant Mercato. Vet du at det er en av de beste restaurantene i hele landet? Jeg håper du kommer tilbake og en gang til besøker High5-baren.

Dear Tonje N,

thank you so much for taking your time. I am glad that your recent stay was comfortable. You wrote that you liked our breakfast - I can recommend you also visit our restaurant Mercato. Do you know that is one of the best restaurants in the whole country? I hope you will come back and one more time visit the High5 bar.

Kind regards,

Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

Hotellet har en utmerket beliggenhet, god frokost og god standard på rommene.
Om jeg var ansvarlig på hotellet hadde jeg tatt tak i følgende: Vi blir møtt av ivrig selger i resepsjonen som var veldig interessert i å «oppgradere» oss til Presidentsuiten! Han forsøkte hardnakket å selge oss opp til hva han mente var en meget god pris. Mellomlegget tilsvarte en 230% økning av prisen vi hadde avtalt. Da vi høflig takket nei, mente han en Junior suite var bedre. Denne ble utførlig presentert som et bedre alternativ enn det vi hadde booket. Dette syntes jeg var unødvendig mye hassle for å sjekke inn. Vi endte til slutt opp med å få rommet vi hadde booket. Det var i tredje etasje ut mot bussparkeringen på baksiden. Første natten (vi er har fortsatt to dager igjen) sov vi med vinduet åpent. Men det var så mye støy fra busser som gikk på tomgang at det måtte lukkes i løpet av natten.

Vi syntes også sengene er i det hardeste laget, men det er vel en smakssak. Hadde vært fint om man kunne fått tilbud om en ekstra overmadrass.
Håper på mindre støy fra bussparkeringen de to siste nettene.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, christiano805
Magdalena M, General Manager på Hilton Gdansk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2018

Kjære kristne,

Takk for at du vil dele din mening på Hilton Gdańsk. Jeg er glad for at vi hadde gleden av å ønske deg velkommen. Vær oppmerksom på at vi tilbyr en oppgradering bare for din komfort. Som et lag gjør vi alt for å få våre gjester til å føle seg spesielle. Jeg håper at de gode minner fra oppholdet ditt på Hilton Gdańsk snart vil få deg til å komme tilbake til oss.
Din kjære,

Dear Christian,

Thank you that you would like to share your opinion on Hilton Gdańsk. I am glad that we had the pleasure to welcome you. Please be informed that we offer an upgrade only for your comfort. As a team, we do everything to make our guests feel special. I hope that the good memories of your stay at the Hilton Gdańsk will soon make you come back to us.
Yours faithfully,

Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Veldig fornøyd med oppholdet på Hilton. Store fine rom. Rent og pent. Ligger veldig sentralt, så vi hadde gåavstand til det meste vi rakk å oppleve iløpet av de fire dagene vi var der. Svært mye liv i gatene disse dagene, men rommet var godt lyd-isolert, så lenge vi var på rommet høre vi lite av bråk og ståk utenfor

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, mariaw90
Magdalena M, General Manager på Hilton Gdansk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2018

Kjære mariaw90

Tusen takk for disse hyggelige ordene. Jeg er glad for at du nevnte så mange fordeler med Hilton Gdańsk-hotellet. Likevel vil jeg gjerne spørre om noe under ditt opphold var galt? Du bare agave oss en 3/5 vurdering, selv om meningen viser at alt var bra. Jeg vil være takknemlig for kontakt med resepsjonen - vi vil gjerne gjøre det riktig. Jeg håper at du ønsker å komme igjen, og for eksempel besøke vår Mercato-restaurant, som har blitt verdsatt av restaurantguiden Gault & Millau, eller ta en drink på High5-baren i femte etasje. Jeg inviterer deg igjen, og jeg garanterer at vi vil gjøre vårt beste for at du skal føle deg komfortabel og luksuriøs igjen.

Med vennlig hilsen,

Dear mariaw90

Thank you very much for these kind words. I am glad that you mentioned so many advantages of the Hilton Gdańsk hotel. Nevertheless, I would like to ask if something during your stay was wrong? You only agave us a 3/5 rating, although the opinion shows that everything was good. I will be grateful for contact with the reception - we would like to make it right. I hope that you would like to come again and, for example, visit our Mercato restaurant, which has been appreciated by the Gault & Millau restaurant guide or have a drink at the High5 bar on the fifth floor. I invite you again and I guarantee that we will do our best to make you feel comfortable and luxurious again.

Yours sincerely,