“God napolitansk pizza og hyggelig stemning”
Anmeldelse av OSTRO.

OSTRO.
Vurdert som nr. 13 av 988 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Liker du pizza og er i Gdansk, synes jeg du skal stikke hit! Koselig sted med god napolitansk pizza og hyggelige medarbeidere. Kan anbefale trøffelpizzaen, som er en av de bedre jeg har spist Meget hyggelige priser trekker også opp helhetskarakteren. Eneste minus er at vi måtte sitte i bakgården, den var forsåvidt fin, men manglet litt tak da det regnet. Og stedet har bare ett eneste toalett, noe som førte til litt kø. Bortsett fra det, var det et helt prima pizzasted. Kommer definitivt tilbake!

Takk, astridhel1

Anmeldt 12. august 2021

God atmosfære, hyggelig betjening og ikke minst nydelig, Napoliansk pizza! Anbefales på det sterkeste!

Takk, linneatve
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig sted! Pizza nr 7 og sandwich med trouffle paste anbefales. Hyggelig personale. Anbefales!

Takk, KristineB928
Anmeldt 9. mars 2020 via mobile enheter

Dette var et fantastisk sted for et mellommåltid eller en god Lunch! du blir tatt godt i mot, og engelsken er helt tipp topp!

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, G2640FMdanielt
Anmeldt 19. februar 2020 via mobile enheter

Fantastisk pizza! Utrolig koselig liten restaurant med koselig servitører. Pizzaen er den beste vi har smakt. Godt vin-utvalg.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, 253norah

Reisende som så på OSTRO., så også på

Gdansk, Pomerania Province

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i OSTRO.? Del dine erfaringer!