“Ikke verdt et besøk”

Kjøkken: Thai
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 20. juli 2021

Dette var vårt andre besøk på restaturanten. Første gang var en dårlig opplevelse. Vi tenkte at noen ganger har en en dårlig dag, så forsøkte en gang til. Hyggelig dame tok oss imot og vi fikk et fint bord ute. Bestilte mat og drikke nesten med en gang, og alt virket lovende. Halv time etter bestillingen, var ikke engang drikke kommet på bordet. Etter å ha spurt, fikk vi drikken med en gang. Maten kom også etterhvert. Grillet kylling var god, chana masala var god, palak paneer var ok, men linsesuppen og naan var krise. Som indere vet vi hvordan indisk linsesuppe skal være. Dette var mer vann med tilsatt noe smak. Naan var som å spise tørre knekkebrød. Kylling tikka masalaen hadde nesten ingen saus, så vi etterspurte mer saus. Da fikk vi en chutney. Forstod da at her er det ikke noen som kan indisk mat, og gav mer eller mindre opp. Andre dårlige opplevelse på denne restauranten. Blir ingen flere turer til denne restaturanten. På den positive siden var betjeningen veldig hyggelig.

Takk, jaswinders237

Anmeldt 18. februar 2020 via mobile enheter

Vi fikk veldig god mat, service og drinker. Veldig fint lokale. Mange gode indiske retter å velge mellom. Veldig for fornøyde.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, 253norah
Anmeldt 17. januar 2020 via mobile enheter

Veldig god service og ble tatt godt i mot av kelnere. Var innom her for å bestille drinker og kjøpte en mojito som var utrolig god! Drinker kan de helt klart å lage på dette stedet!

Dato for besøk: januar 2020
Takk, E4444XImarie
Anmeldt 7. januar 2020 via mobile enheter

Hvis en er glad i Strawberry Daqueri er dette plassen og gå. Veldig god service og greie priser, vi hadde ikke noe mat i restauranten men drinkene bør prøves i en lun atmosfære

Dato for besøk: januar 2020
Takk, grotovef
Anmeldt 25. desember 2019 via mobile enheter

Kjempe god indisk mat!! Maten opplevdes som autentisk indisk, med rike og fyldige smaker.
Vi var storfornøyde... Rolig restaurant som var koselig innredet. Hyggelige ansatte som var veldige behjelpelige! Vi koste oss masse. Anbefales! PS: prøv nanbrødet med tandoori chicken, det var kjempe godt!! :-)

Dato for besøk: desember 2019
Takk, MonitaTITA
IzabelaG799, Kierownik ds. PR på Buddha Lounge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. desember 2019

Thank you so much, that's so lovely! Opinions like this are valuable in our job and real motivation to keep improving our restaurant. It'll be pleasure to welcome you again. Greetings!

Reisende som så på Buddha Lounge, så også på

Gdansk, Pomerania Province
Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Buddha Lounge? Del dine erfaringer!