“Sinna kunde”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Maten kom med 15 minutters mellomrom. Servitøren var småfrekk, og maten var helt middelmådig. Anbefaler å heller besøke en annen resturant.

Takk, Tord a

Anmeldt 18. september 2018 via mobile enheter

Helt ordinær restaurant. Maten er ok, ikke noe mer.
Hyggelig betjening. Prisene er helt ok. Ok service

Takk, Laader
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Elendig service, må krangle med dervitør for å få øl med kullsyre, lang ventetid, maten kom med 10 min mellomrom, smakløst. Rett og slett elendig. Styr for all del unna.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, rhansen574
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Var der og spiste middag, ene i følget rakk å spise opp maten før resten av oss fikk vår servert. Bestilte to forskjellige pizza og begge var meget tamme på smak. Kelneren vår var uhøflig og vanskelig å få kontakt med. Kommer ikke tilbake

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Amalie N
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Her var det ikke mye bra.
Vi var to voksne og to barn. Det ble bestilt tre pastaretter og en pizza.
Pizzaen ble servert etter at de tre andre hadde spist opp sine pastaretter selv etter flere purringer.
Dette skulle være en italiensk restaurant, men pasta carbonara var noe av det dårligste vi hadde smakt. Var ikke engang i nærheten hvordan den skal være.
Ved flere purringer fikk vi flere unnskyldninger for hvorfor den ikke var klar.
Man hadde rett og slett ikke kontroll på bestillinger og levering, men fortsatte å kaste inn folk på bord.
Her spiser vi ikke igjen

Dato for besøk: juli 2018
Takk, torh380

Reisende som så på Napoli, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Napoli? Del dine erfaringer!