“Helt OK ”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 2. februar 2019 via mobile enheter

Stakk innom for vi var gira på noe pasta/pizza.
Endte opp med en lasagne og en spagetti bolognese.
Lasagne var helt grei. Spagetti var litt smakløs og tynn.
Ikke veldig service innstilte personell.
Helt OK mat, men ikke noe jeg kommer tilbake til.

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, oleasbjorn

Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Hadde jeg lest på tripadvisor i forkant, hadde vi ALDRI gått hit. Desverre hadde ingen av spiseplassene jeg hadde lest meg opp på på forhånd plass til oss, så dette ble en en rask reserveløsning. Vi ble sendt ned trappen med menyen i hånda og måtte selv finne på til rette. Rommet var møkkete, innestengt, ukoselig og jeg fikk faktisk litt angst av å være der, skikkelig utrivelig plass. Pastaen kom 10 minutter før pizzaene, så en av oss måtte spise alene, kan ikke skryte av maten heller. Servitøren var ikke særlig serviceinnstilt, han fjernet tallerken til venninna mi før hun var ferdig med å spise. IKKE gå hit, for all del!

Takk, carulain
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Maten kom med 15 minutters mellomrom. Servitøren var småfrekk, og maten var helt middelmådig. Anbefaler å heller besøke en annen resturant.

Takk, Tord a
Anmeldt 18. september 2018 via mobile enheter

Helt ordinær restaurant. Maten er ok, ikke noe mer.
Hyggelig betjening. Prisene er helt ok. Ok service

Takk, Laader
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Elendig service, må krangle med dervitør for å få øl med kullsyre, lang ventetid, maten kom med 10 min mellomrom, smakløst. Rett og slett elendig. Styr for all del unna.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, rhansen574

Reisende som så på Napoli, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Napoli? Del dine erfaringer!