“Mikrobryggeri, god mat og hyggelig betjening”
Anmeldelse av Brovarnia Gdansk

Brovarnia Gdansk
Vurdert som nr. 109 av 1 005 Restauranter i Gdansk
God for: Store grupper
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Lunsj, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Godt øl fra mikrobryggeriet. God betjening og ønsket å finne plass til oss selv om det var veldig fullt. Veldig god gåsemiddag med både dumplings, gåsebryst og lår. God stemning med kompetente musikere. Uformelt og anbefales på det sterkeste.

Takk, MereteFT

Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Vi spiste nydelig biff her. De ansatte virket motløse og lei. Slurv med regningen. Tror vi betalte mer en vi skulle. Men uansett så var maten perfekt

1  Takk, ToneL298
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Vi startet besøket tidlig ettermiddag for å smake på ølet fra bryggeriet deres. Hveteølen falt dessverre ikke i smak hos oss, da den så grommeste ut og hadde en spesiell ettersmak. Dro tilbake senere på kvelden for å nyte et bedre måltid. Vi bestilte forskjellige hovedretter av kjøtt. Vinneren var bbq ribs, deretter oksekjeve. Kyllingretten var mye mindre porsjon enn de andre. Samtidig var anden god på smak, men var dessverre noe tørr.

Takk, hannaopsi
Anmeldt 25. september 2018 via mobile enheter

Ligger i hotellet. Med muligens innslag av hotellgjester. God mat, grei service. Pris noe over snittet. Men verdt et besøk.

3  Takk, EspenL883
Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Vi var en stor gjeng med 4 retters middag. Forrett, rett to - suppe, og dessert Creme Brulet - litt over midt på treet. Ingen gourmetopplevelse. Hovedrett - torsk eller and, på det jevne. God atmosfære og hyggelig betjening over snittet, men maten ingen stor høydare . Helt greit.

1  Takk, 423ketilk

Reisende som så på Brovarnia Gdansk, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Brovarnia Gdansk? Del dine erfaringer!