“Godt! ”

Kjøkken: Italiensk, Pizza
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Var innom for en lett lunsj, gikk for focaccia og litt oliven. Vi fikk servert en pizzabunn med urter og valgfri olje.... det var himmelsk godt, ekte god italiensk tynn pizzabunn -nydelig. Betjeningen var også veldig hyggelig, vi bestemt oss for å ta middagen det senere på kvelden å’. Da vi kom tilbake senere var betjeningen byttet ut med kveldsvaktene og serviceinnstillingen hadde sunket noen hakk. Vi bestilte hver vår drikke, som tok lang tid før den kom på bordet, og hver vår pizza. Pizzabunnen var samme gode som tidligere på dagen, men pizzasausen var skuffende smakløs mht at dette er en italiensk pizza restaurant, men helt grei. Vil nok gå innom der ved senere anledning, men da prøve et annet pizzafyll.

Dato for besøk: august 2018
Takk, laylaque

Anmeldt 26. august 2018

Fin beliggenhet ved kanalen. Enkel men grei meny. Spiste pizza. Noe smakløs og lite stekt. For mye saus.

Trivelig betjening som serverer raskt.

Dato for besøk: august 2018
Takk, knutp1
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

God pizza med god bunn, var litt uheldig ettersom bunnen var gjennom brent visse steder. Dårlig service og litt rotete opplegg.

Takk, Eskil R
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Lunsj ettet fin båttur. Bestillte hawai pizza og drikke. Drikken kom forholdsvis raskt. Men vi ventet over en time på pizzaen. Det er altfor lenge. Så at flere reiste seg og gikk, ble for lang ventetid. Pizzaen var ok, men heller ikke mer...ventetiden trekker ned.

Takk, Marit L
Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Reiste hit med en venninnegjeng på 4. Spiste salami, hawaii, og parma. Pizzaen var utrolig smakfull. Hyggelig og effektiv betjening. God drikke og de to ulike oljer til å ha oppå pizzaen var også utmerket.
Takk for besøket, vi kommer igjen!

Takk, AnetteBR

Reisende som så på Sempre Pizza e Vino Gdansk Targ Rybny, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Sempre Pizza e Vino Gdansk Targ Rybny? Del dine erfaringer!