“Skuffet dag to…”
Anmeldelse av Riverside Dym i Ogień

Riverside Dym i Ogień
Vurdert som nr. 352 av 988 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Var der første kvelden og likte restauranten godt. God service, mat og drikke. Kom igjen dagen etter til en 2/3 full restaurant. Kelnerene var nesten totalt utilgjengelig. Tok et par drinker og hadde tenkt å bestille mat og flere drinker, men det viste seg umulig å få kontakt med kelnerene. Og det var nok av de. Gikk heller til et annet sted og spiste der.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Passport61697327044

Anmeldt 8. september 2021 via mobile enheter

Etter litt venting fikk jeg en servitør opp til bordet og fikk bestilt. Det ble like lang venting på å få litt drikke til bordet (ca 15 min) derav trekk.

Jeg bestilte smoked pork rib. Og når det kom på bordet var det ikke mindre en 600 gram! Med salat, fries, sauser og trim måtte det være oppmot 850 gram mat på en porsjon!!!

Klarte knapt å spise en tredjedel. Maten var god den, men dette må være et fryktelig matsvinn.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, danerikd
Anmeldt 24. august 2021

Jeg lot meg inspirere av grillen som er synlig når man går forbi. Her griller de okseknoker og lukten er god. Måtte helt inn i restauranten for å få kontakt med servitør og da kunne jeg velge bord selv. Ble anbefalt fisk som skulle være veldig god. Det ble en formidabel skuffelse. Fikk to sildefileer med noe tilbehør og det er sjeldent at jeg blir skuffet, men dette var rett og slett vondt i min gane. Glad det var happy hour, slik at jeg hadde 2 for 1 med øl til å døyve skuffelsen. Gledet meg til ribbe, men det ble også en skuffelse. Den var riktignok mør, men utrolig salt, så igjen kom ølen til sin nytte.
Konklusjon: jeg burde heller gått på pub...
Fraværende servitør som gav absolutt feil anbefaling, så det er bra det finnes mange andre alternativer langs kanalen.
Prisen var 98 sloty, som ikke sto i stil til produktet.

Takk, Geir Martin A
Anmeldt 24. februar 2020 via mobile enheter

Her har de brukt alle pengene på interiør og lokasjon og lite penger på råvarer og lønn til kokken.
For den tørre maten var trist altså.
Ellers bra servise & godt øl da.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, monamQ4182NH
Anmeldt 24. februar 2020 via mobile enheter

Koselig sted og godt øl! For øl trenger du mye av for å greie å svelge den tørre maten..... Få en ny kokk, så skal jeg prøve en gang til ved en senere anledning

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, 571b_rgef

Reisende som så på Riverside Dym i Ogień, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Riverside Dym i Ogień? Del dine erfaringer!