Nydelig!

For en vidunderlig massasje! Vi ble møtt av to herlige massøser, Sua og Kiya, som gav oss en... les mer

Anmeldt 17. juli 2021
H9412HZkarens
Gdansk, Polen
Par massasje

Anmeldt 25. juli 2020
Goggi77
Stavanger, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Gdansk
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde 1 times par massasje. Ble tatt godt i mot når vi kom og ble servert te/ vann. Fikk et mini fotbad før vi fikk en herlig og avslappende massasje. Smilende og glade damer som var opptatt av å yte sitt beste, det merkets. Anbefaler virkelig dette stede :)

Takk, Goggi77
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Dette var bare en fantastisk opplevelse. Vi hadde 90 minutters parmassasje hos to herlige dame. Ypperlig massasje i rolig og behagelige omgivelser! Besøket var også langt billigere enn forventet!

Takk, H9412HZkarens
Anmeldt 19. juli 2020

Rent, stille og en helt magisk opplevelse. Prøvde for første gang firehånds massasje, dette var en fantastisk opplevelse, og anbefales. Beste massasje jeg har opplevd.
Anbefales på det sterkeste

Takk, arnthenrika
Anmeldt 19. februar 2020 via mobile enheter

En nydelig opplevelse. Mata Hari og pedikyr. En 3.5 timers flott spa-kveld. Den ble toppet med champagne!

Dato for opplevelse: februar 2020
2  Takk, 927mariannl
Anmeldt 19. februar 2020 via mobile enheter

Vi bestilte «traditional balinesse» og fikk en utrolig deilig massasje. Flinke massører. Veldig koselig atmosfære og fine massasjerom og venterom. Veldig fin «spa-atmosfære».

Dato for opplevelse: februar 2020
1  Takk, 253norah