Perfekt massasje

Veldig bra massasje, utført av flinke Nika! Veldig fine lokaler, kommer tilbake neste gang jeg er i... les mer

Anmeldt 6 dager siden
matsstar
Gran Canaria, Spania
Avslappende massasje

Hyggelige og snille massører! Hadde Tuti og Anei, kjempe flinke begge 2. hadde et rituale og... les mer

Anmeldt 1 uke siden
martinespd

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Gdansk
Anmeldt 31. juli 2020

Tenkte å prøve par massasje når vi var i Gdansk og visste at det var billig. Fant denne plassen og valgte å prøve det basert på alle de gode tilbakemeldingene, og vi var veldig fornøyd med valget!

Gikk for en times tradisjonell massasje etter å blitt anbefalt den av han i som tok oss i mot. Ble møtt av superhyggelige massører som virkelig visste hva de holdt på med!

Både meg og samboer var svært fornøyd etter en deilig massasje som gikk alt for fort med flinke massører, takk til Widi og Defira for en deilig time!

Kommer tilbake neste gang.

Takk, NinaAlde
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde 1 times par massasje. Ble tatt godt i mot når vi kom og ble servert te/ vann. Fikk et mini fotbad før vi fikk en herlig og avslappende massasje. Smilende og glade damer som var opptatt av å yte sitt beste, det merkets. Anbefaler virkelig dette stede :)

Takk, Goggi77
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Dette var bare en fantastisk opplevelse. Vi hadde 90 minutters parmassasje hos to herlige dame. Ypperlig massasje i rolig og behagelige omgivelser! Besøket var også langt billigere enn forventet!

Takk, H9412HZkarens
Anmeldt 19. juli 2020

Rent, stille og en helt magisk opplevelse. Prøvde for første gang firehånds massasje, dette var en fantastisk opplevelse, og anbefales. Beste massasje jeg har opplevd.
Anbefales på det sterkeste

Takk, arnthenrika
Anmeldt 19. februar 2020 via mobile enheter

En nydelig opplevelse. Mata Hari og pedikyr. En 3.5 timers flott spa-kveld. Den ble toppet med champagne!

Dato for opplevelse: februar 2020
2  Takk, 927mariannl