Daniel T
    kr 1 501
0.4 km fra Hotel Grano
Se flere hoteller i Gdansk
Anmeldt 6. mars 2023

Flott beliggenhet , og kjempe god frokost . Frokosten hadde absolutt alt du kunne ønske deg. Flott spa anlegg med basseng og badstuer. Vi var en gruppe på 10 personer som helt sikkert kommer tilbake..

Dato for oppholdet: mars 2023
Takk, jozsefb216
Anmeldt 5. mars 2023 via mobile enheter

Bra beliggenhet og rene fine rom. Det er stille på natten som ga god søvn. Meget bra senger. Det som trekker ned er dusjen som bruker lang tid på å bli varm. Vanntrykket er heller ikke bra. Kunne ønsket stekt egg og bacon samt bløtkokte egg til frokost.

Dato for oppholdet: mars 2023
Takk, Arnfinn R
Anmeldt 12. februar 2023 via mobile enheter

Flott hotell rett utenfor gamlebyen i Gdansk. Rommene var veldig fine og freshe. God seng, litt hard madrass. God frokost med mye å velge mellom. Egner seg ikke for cøliakere da det er mye kontaminering.
Eneste minus var dårlig trykk i dusj.

Dato for oppholdet: februar 2023
Takk, Ca-solbe
Anmeldt 28. september 2022

Hotell Grano hadde en ypperlig beliggenhet i forhold til Gamlebyen, flyplass o.l. Nytt og moderne hotell med store, gode rom - og lekkert og stort bad. Spa-tilbud var også flott - ikke veldig billig, men helt ok. Frokostbuffet med litt av hvert - noen morgener til og med frokost-champagne.
Bittelitt minus for kaldt rom og tynne dyner. Måtte be om en ekstra dyne - noe som ble ordnet med en gang. Temperaturreguleringen på rommet var litt mangelfull - eller dvs at det var litt "kaldtrekk" uansett hva temperaturen sto på.
Vil absolutt anbefale hotellet.

Dato for oppholdet: september 2022
Takk, 191eirina
Anmeldt 31. juli 2022 via mobile enheter

Nytt, rent og fint hotell.
Vi bodde her 4 netter og kommer gjerne igjen.
Vi bodde i 4 etasje med utsikt mot en bakgård - rolig og fredelig.
Hotellet er lokalisert i nærheten av det en som turist ønsker å oppleve samtidig langt nok borte slik at vi ikke opplevde noe støy.

Gode drinker i baren.

Dato for oppholdet: juli 2022