Radisson Blu
Besparingsvarsel! 15 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 15 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 140 per natt.

• Gratis parkering
Besparingsvarsel! 10 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 10 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 105 per natt.

Besparingsvarsel! 29 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 29 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 156 per natt.

Hilton Gdansk(Gdansk)
  • Svømmebasseng
Hanza Hotel(Gdansk)
  • Frokost inkludert
Cancelon
Anmeldt 3. mai 2017

Hotellet ligger midt i sentrum i gamle byen med lite trafikkert gate. Katedralen på andre side av gaten. Hovedgaten (gågata) Duigi med Rådhus og historiskmuseum ligger rett bak. Kort vei til promenaden langs elva og gå avstand til de fleste severdigheter. Jernbanestasjon ca. 1,5 km med tog hvert kvarter til Sopot. Kort vei til nytt flott museum om annen verdenskrig. Mange kafeer og restauranter rundt hotellet. Jazzklubb Mono ca. 30 m fra hotellet.
Gjennomsnitt bra service på hotellet. Eget restaurant på hotellet om kvelden. Rimelig bra frokost buffet med flere Polske retter, og pannekaker også.
Ingen føyer eller stue. Trappetrinn til resepsjonen; ikke rullestol vennlig. Mørke korridorer men ok rom interiør og bad. Bra engelsk kunnskap i resepsjon. Hotellskatt betales ved utsjekking!

Romtips: Rom mot Katedralen eller mot bakgården
  • Opphold: april 2017, reiste som et par
Takk, Mahendra A
Anmeldt 30. april 2017 via mobile enheter

Hyggelig hotell rett ved Mariakirken, hovedgaten i gamlebyen og havna. Perfekt beliggenhet, særlig hvis man synes kirkeklokker bare er sjarmerende. God mat på den tilhørende bistroen hvor man også spiser god frokost. Minus for fravær av gluten- og laktosefrie alternativer.

Opphold: april 2017, reiste som et par
Takk, gretekri
Anmeldt 25. april 2017

Lite hotell med bra beliggenhet i gamlebyen. Bra standard og hyggelig betjening.Det er også en bra restaurant på hotellet som kan anbefales. Minus må være at det ligger så sentralt at det er en del støy blant annet klokken på kirken som ligger vegg i vegg og slår vær time.Men det går ann å leve med hvis du ikke er veldig ømfintlig for lyder.

• Opphold: april 2017, reiste med venner
Takk, Sprocket66
Anmeldt 10. april 2017

Vi bodde her i 4 dager i april, i en stor leilighet i øverste etasje. Veldig fin leilighet, spesiell utforming på to plan med en liten vindeltrapp mellom. Oppholdsrom nede, og to "soverom" (de lå i hver sin ende av en stor, åpen planløsning uten dører mellom) samt bad oppe. Anbefales for familier med litt større barn, god plass til å finne en rolig krok om man har lyst på litt privatliv. Stor bonus med utsikt over omgivelsene, og til byens tak i tre retninger fra øverste etasje.
God service og stor bonus for den hyggelige restauranten, som også var frokoststed, med inngang rett fra resepsjonen. Dette var andre gangs besøk, og vi kommer nok tilbake hit også ved en senere anledning.
Anbefales, men obs: man må ikke plages av kirkeklokkene som lager mye lyd hver time døgnet gjennom, også en del gatestøy i de lavere etasjene vil jeg tro. Da vi var der, var det også en del arbeid i gata som bråket mye. For den som ikke er sensitiv for slikt, er dette hotellet et meget godt alternativ i Gdansk.

Opphold: april 2017, reiste med familie
1  Takk, vidarf672
Anmeldt 5. april 2017

Bodde på hotellet to netter på en jentetur til Gdansk. Hadde et romslig firemannsrom som ikke var adskilt med dører, men dette passet oss ypperlig. Dog var det kun 3 gode sitteplasser i stuen, så vi brukte en bagasjeholder som ekstrastol. Personalet var hyggelig og hjelpsomme med alt vi hadde av behov. Renholdet var godt nok, og både rom og bad framstod som relativt nyoppusset.

• Opphold: april 2017, reiste med venner
Takk, Oppland