Orbitz.comUSD 81
HurbUSD 98
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet ved hovedgaten, pent oppusset og rene fine rom. Kan absolutt anbefales! Masse koselige kaféer og puber i samme gate. Spa i kjelleren. Har ikke testet frokosten. Har ikke mer å skrive.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, bealyNorway
Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Veldig greit hotell. Rent og kjekt rom for oss som bare skulle bruke dette til å sove. Ligger sentralt i gamlebyen. Har noe å forbedre seg på frokosten. Lite utvalg av pålegg, men har det viktigste. Men det som var smakte godt.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, jannef489
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Super beliggenhet i gamlebyen, like ved hovedgaten. Flotte rom med god plass. Fint bad. Minikjøleskap og vannkoker på rommet.
Helt ok frokost, men kunne vært bedre. Det var ikke ferske brød/rundstykker, lite utvalg i pålegg og grønt. Kaffe og juice var ok, men ikke utvalg.
FORFERDELIG bråk fra kirkeklokken like ved hotellet døgnet rundt. Det var også mye bråk fra nærliggende barer og restauranter. Vi hadde problemer med å få sove pga dette og våknet også om natten pga bråk.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, Norwegian12345
Anmeldt 30. juli 2018

Dette hotellet var akkurat det vi var på jakt etter. Det lå sentralt til og det var veldig rent. Rommet var lite, men vi var ikke i Gdansk for å tilbringe masse tid på hotellrommet. Det kan være litt støy på kvelden/natten da det ligger flere puber og restauranter like ved. Vi ble ikke plaget av dette.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Mastine123
Anmeldt 17. juni 2018 via mobile enheter

Hadde det travelt med å finne et rom for natten da leiligheten vi hadde bestilt ikke var klar. Ble veldig godt tatt i mot på hotellet og alt ble tilrettelagt for vårt barn. Spiste en god frokost, kvalitet fremfor kvantitet.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Steinblokk