Travelocity
eDreamsUSD 84
Anmeldt 1. desember 2018

Etter å ha bodd en natt på et forferdelig hostel, nede ved elva, var dette som å komme til himmelriket! Nydelig seng med mykt og nytt sengetøy som luktet deilig. Jeg fikk beholde rommet mye lengre enn normalt og fikk hele tiden topp service i resepsjonen! Her bor man nærme mange fine utesteder, og man hører mye klokkespill fra Mariakirken, noe jeg liker når jeg er i Gdansk!

Romtips: Virket som alle rom var av høy klasse, stille og rolig på hele hotellet
Dato for oppholdet: november 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Siri R
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet ved hovedgaten, pent oppusset og rene fine rom. Kan absolutt anbefales! Masse koselige kaféer og puber i samme gate. Spa i kjelleren. Har ikke testet frokosten. Har ikke mer å skrive.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, bealyNorway
Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Veldig greit hotell. Rent og kjekt rom for oss som bare skulle bruke dette til å sove. Ligger sentralt i gamlebyen. Har noe å forbedre seg på frokosten. Lite utvalg av pålegg, men har det viktigste. Men det som var smakte godt.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, jannef489
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Super beliggenhet i gamlebyen, like ved hovedgaten. Flotte rom med god plass. Fint bad. Minikjøleskap og vannkoker på rommet.
Helt ok frokost, men kunne vært bedre. Det var ikke ferske brød/rundstykker, lite utvalg i pålegg og grønt. Kaffe og juice var ok, men ikke utvalg.
FORFERDELIG bråk fra kirkeklokken like ved hotellet døgnet rundt. Det var også mye bråk fra nærliggende barer og restauranter. Vi hadde problemer med å få sove pga dette og våknet også om natten pga bråk.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, Norwegian12345
Anmeldt 30. juli 2018

Dette hotellet var akkurat det vi var på jakt etter. Det lå sentralt til og det var veldig rent. Rommet var lite, men vi var ikke i Gdansk for å tilbringe masse tid på hotellrommet. Det kan være litt støy på kvelden/natten da det ligger flere puber og restauranter like ved. Vi ble ikke plaget av dette.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Mastine123