Agoda.com
Anmeldt 18. oktober 2019

Ser kanskje "puslete ut" utenfra, men flott beliggenhet i gaten bak torget i gamlebyen. Fine, rene rom og behjelpelig personell i resepsjon. Sover "tungt nok" så ble ikke plaget av klokkespillet i kirken som ringer høyt hver time. Frokosten var "so-so" og SPA=0 men finnes plenty i kvartalene rundt. Bra tilknyttet restaurant med uteplass (uten tak) og flott service. Kan godt bo der igjen ja!

Romtips: Evt velge rom på baksiden om man ikke fikser kirkens klokkespill
Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, Stay495949
Anmeldt 5. august 2019

Lite å utsette på beliggenhet, ligger midt i gamlebyen med gåavstand til det meste. Mariakirken er nærmeste nabo, men lyder utenfra forstyrrer ikke meg noe særlig. Fikk et flott hotellrom, men AC manglet, og det kan være litt utfordrende om sommeren. Gulvvifta hjelper litt på, men fortsatt varmt/ klamt. God frokost og god seng.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, 274kayl
Anmeldt 2. august 2019

Fint rom, ja, men det mangler AC på rommet, noe som gjorde at rommet holdt en temperatur på godt over 30 grader 24/7, til tross for ei vifte som sto og snurra 24/7. Alle vinduer måtte være åpne på dagen, men måtte lukke den når vi skulle sove da det kirkeklokkene til nærmeste nabo, Mariakirken kimte hver halvtime, samt mye støy hele døgnet fra utestedene rett nedenfor hotellet og høylytte folk i gangen.
Putene var klumpete og dårlige. Opplevde å få skittent dynetrekk. En annen i reisefølget fikk skittent laken.Glass og kopper ble ikke byttet etter bruk. Toalettpapir måtte flere av oss etterlyse da det ikke ble fylt på.
Frokosten var elendig, det var ikke syltetøy engang.Egg og bacon var det heller ikke. Mye tomater, oliven og slik som unger generelt ikke liker. I vårt tilfelle var det ikke mye for oss voksne heller.
I tillegg ved utsjekk så skulle de ha betalt for frokost for hele oppholdet, til tross for at vi ikke hadde benyttet oss av tilbudet. Til og med de som hadde betalt for frokosten gikk ut for å få annen frokost enn det hotellet tilbydde.
Beliggenheten er grei med kort gangavstand til gamlebyen, men gamlebyen består kun av restauranter og souvenirbutikker, noe som igjen medfører til høylytte folk hele døgnet. Reiser du på sommeren og den varmeste perioden så styr unna om du ikke ønsker å sove i "badstuetemperatur"!
Kommer garantert ikke tilbake!

Romtips: Styr unna på sommeren da ingen av rommene har AC! Velg familierom som har plass å bevege seg på
Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, yyy978
Anmeldt 20. april 2019 via mobile enheter

Vi likte dette hotellet meget godt. Flott beliggenhet med gangavstand til det meste i old gdansk. Fin frokost med godt utvalg av det man forventer. Hjelpsom betjening. Rene og fin rom, vi kommer hjerne tilbake.

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, John_Moen
Anmeldt 10. desember 2018

Meget godt mottatt når vi 3 par ankom hotellet.De som jobbet i resepsjonen var meget hjelpsomme og hyggelige. Alle 3 parene var strålende fornøyd med rommet sitt. Alle 3 rom var litt forskjellig, men alle med meget bra standard. Her var alt på stell, rent og pent. Alt så veldig nytt ut selv om de har hatt åpent siden 2012. Gode senger, hyggelige rom. I ett av rommene så var det litt trangt rundt senga men så var badet dobbelt så stort som de andres. Minikjøleskap, trakter og safe på rommet. Perfekt beliggenhet. Kort vei til alt og frokosten var helt topp. Restauranten hadde veldig god atmosfære og god mat. Vi bestiller der neste gang vi reiser til Gdansk.

Romtips: Roligst mot bakgården. Men man hører kirkeklokkene uansett hvilken side man ligger. Med ett par ørepropper hører man ingenting.
Dato for oppholdet: desember 2018
  • Reisetype: Reiste med venner