“Beste biffen i gdansk😀”
Anmeldelse av Whiskey in the Jar

Whiskey in the Jar
Vurdert som nr. 1 av 985 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Perfekt restaurant om du elsker en god biff eller saftig burger. Litt dårlig service ved inngangen men vert å vente på å komme inn. Menyen på telefon Vi valgte biff. Den ble stekt på en lava plate ved servering. Smakte helt nydelig. Overkommelig pris i forhold til kvalitet. Absolutt beste biffen jeg har smakt. Anbefaler med potet purre og sopp saus.

Her har de også mye spennende for retter og drinker i alle former.

Takk, 623majag

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Tredje besøk på denne og alltid fornøyd. Satt her hele kvelden med forrett, hovedrett og en rekke drinker. Gode porsjoner og godt kjøtt! Fantastisk hyggelig og serviceinnstilt servitør, Szymon, som hele tiden fulgte med på at vi hadde nok i glassene, kom med anbefalinger på drinker og mat og hele tiden sørget for at vi hadde en strålende kveld. Her kommer vi igjen!

1  Takk, H9412HZkarens
Anmeldt 22. juli 2020

Denne restauranten er en av de beste i Gdansk, etter min mening. Veldig populær blant lokal befolkning også. Nesten alltid litt kø for å komme inn. Smilende og hyggelig staff, vi hadde Klaudia som servitør. Er meget fornøyde med bpde maten, prisen og servicen her. Anbefales på det sterkeste!

1  Takk, Sema K
sarabX1794VI, Marketing på Whiskey in the Jar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2020

Thank you for your recommendation! Nice you appreciate Klaudia's work. She's the best, isn't she? Hope that we'll have a pleasure to be your host again. Cheers

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat å spennende drinker. God variasjon av begge. Veldig fornøyd med opphold å servering. Tross for lang kø for bord

Takk, 292stianu

Thanks! Nice to hear that you appreciate our restaurant. Already looking forward to your next visit!

Anmeldt i går

Dato for besøk: august 2022

Reisende som så på Whiskey in the Jar, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Whiskey in the Jar? Del dine erfaringer!