“Kald, smakløs mat med dårlig service”
Anmeldelse av Whiskey in the Jar

Whiskey in the Jar
Vurdert som nr. 1 av 985 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 15. august 2021

Var her to ganger, like dårlig begge besøkene. Biff ble servert rå, med alt for lite plass på bordene og null avstand selv i en pandemi. Drinkene var gode, men det gjorde ikke opp for resten av besøket. Ventet på å bli servert, få bestille drikke og få betale i alt for lang tid. Andre besøk bestilles burger i håp om at denne skulle være bedre (den så tross alt god ut). Denne ble servert kald og smakte veldig lite. Et sted som ser ut til å servere veldig god mat, men som i praksis smaker lite og bare ser fancy ut.

Takk, X2625KMrebeccas

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Denne er en must i gdansk. Det er vært ventingen i døra.
Nydelig mat if deilige drinker
Vi spiste stake on rock. Den stekes på lava sten mens du spiser. Bare og bestemme selv hvor lenge den skal ligge.

Takk, Curiosity16387173047
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Perfekt restaurant om du elsker en god biff eller saftig burger. Litt dårlig service ved inngangen men vert å vente på å komme inn. Menyen på telefon Vi valgte biff. Den ble stekt på en lava plate ved servering. Smakte helt nydelig. Overkommelig pris i forhold til kvalitet. Absolutt beste biffen jeg har smakt. Anbefaler med potet purre og sopp saus.

Her har de også mye spennende for retter og drinker i alle former.

Takk, 623majag
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Tredje besøk på denne og alltid fornøyd. Satt her hele kvelden med forrett, hovedrett og en rekke drinker. Gode porsjoner og godt kjøtt! Fantastisk hyggelig og serviceinnstilt servitør, Szymon, som hele tiden fulgte med på at vi hadde nok i glassene, kom med anbefalinger på drinker og mat og hele tiden sørget for at vi hadde en strålende kveld. Her kommer vi igjen!

1  Takk, H9412HZkarens
Anmeldt 22. juli 2020

Denne restauranten er en av de beste i Gdansk, etter min mening. Veldig populær blant lokal befolkning også. Nesten alltid litt kø for å komme inn. Smilende og hyggelig staff, vi hadde Klaudia som servitør. Er meget fornøyde med bpde maten, prisen og servicen her. Anbefales på det sterkeste!

1  Takk, Sema K
sarabX1794VI, Marketing på Whiskey in the Jar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2020

Thank you for your recommendation! Nice you appreciate Klaudia's work. She's the best, isn't she? Hope that we'll have a pleasure to be your host again. Cheers

Reisende som så på Whiskey in the Jar, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Whiskey in the Jar? Del dine erfaringer!