“Veldig god mat og supre drinker”
Anmeldelse av Whiskey in the Jar

Whiskey in the Jar
Få mat levert
Vurdert som nr. 153 av 1 034 Restauranter i Gdansk
Prisklasse: kr 50 - kr 343
Anmeldt 23. juli 2022 via mobile enheter

Vi ble godt tatt i mot av hovmesteren og ført videre til bordet vårt hvor servitøren møtte oss etter få minutter. Vi startet med et par "jar" drinker som var helt fantastiske. Videre hadde vi begge rib eye, som kom i en god og stor porsjon med godt tilbehør. Veldig godt kjøtt, selv om det kunne vært litt mindre stekt ifht at vi begge bestilte medium rare. Upåklagelig god service av servitøren vår Denisa

Takk, Elitriz
Kinga D, Marketing på Whiskey in the Jar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2022

Thank you for your review! It's great to hear that the trip was successful and the visit to our restaurant met all expectations. Our people do their best, and high-quality service is our main goal. We hope you will visit us again soon. See you later! 😈

Anmeldt 21. juli 2022 via mobile enheter

Fantastisk middag, både burger og biff!
Drinkene var helt fantastiske drinker! Det var kjapp servering og god oppfølging.

Takk, Jørgen M

A good climate is the key! 😈 Thank you for appreciating our place, the team is doing their best. See you next time!

Anmeldt 13. juli 2022 via mobile enheter

Veldig gode hamburgere! Fantastiske drinker og en utrolig morsom og hyggelig servitør (Simon)! Hele konseptet var veldig bra! Anbefales!

Takk, U9731EDchristinas
Kinga D, Marketing på Whiskey in the Jar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2022

Thank you for your recommendation! It's great that the visit met your expectations. We recommend you for the future!🤘

Anmeldt 12. juli 2022

Veldig god mat og kjapp og god service. Anbefales på det varmeste. Biffen ble servert på en varm steinplate så den var varm under hele måltidet. Litt høy musikk som opplevdes noe masete, men maten smakte så godt at det likevel ikke dempet den gode opplevelsen. Anbefales varmt.

Dato for besøk: november 2021
Takk, Padleraua
Kinga D, Marketing på Whiskey in the Jar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2022

Good food is essential! And nothing is as enjoyable as a specific piece of meat! Thanks so much for appreciating! Please come back sometime! 🤘

Anmeldt 11. juli 2022 via mobile enheter

Rask og oppmerksom betjening selv med mye folk i restaurant. Flott og god mat i rikelige porsjoner.
Betjening er også veldig hyggelig.

Takk, Jørn N

A good climate is essential! 😈 Thank you for appreciating our place, the team is doing their best. See you next time!

Reisende som så på Whiskey in the Jar, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Whiskey in the Jar? Del dine erfaringer!