“Ikke verdt opplevelsen”

Whiskey in the Jar
Vurdert som nr. 96 av 1 349 Restauranter i Gdansk
Prisklasse: kr 50 - kr 338
Anmeldt 10. juli 2023

Hadde hørt mye bra om dette stedet, ble veldig skuffet! Vi hadde ribs med mais og bakte poteter, ribs var grei nok men maisen og potetene var overkokt og vasne. Ikke verdt pengene!

Takk, Lih6

Anmeldt 7. juli 2023

Meget god biff. Servitør Wiki var hyggelig og serviceinnstilt. Anbefales. Bestilte biff på varm stein.

Takk, Ivanvao
Anmeldt 3. juli 2023 via mobile enheter

Veldig bra! god service, gode drinker, god mat, god atmosfære. anbefales på det sterkeste. Ligger midt i Gdansk sentrum med fin utsikt. Er du i Gdansk. Ta turen innom

Takk, ToveT134
Anmeldt 3. juli 2023 via mobile enheter

Maten var ok, selv om det ikke er et sted for vegetarianere. Service var også ok, helt til det begynte å nærme seg kl. 19, da de tydeligvis hadde en annen reservasjon og ville ha oss ut. De ryddet tallerknene våre nesten før vi hadde spist opp maten.

Takk, 721maritab
Anmeldt 1. juli 2023

Vi reiste og spiste på denne restauranten i Gdansk. Fyren som tok oss imot, Pioter, er den beste vi har vært borti.
Utrolig serviceinnstilt, tok vare på oss gjennom hele kvelden. Med nydelig mat og drikke, glimt i øyet og morsomme kommentarer.

Takk, Linn Marit G

Reisende som så på Whiskey in the Jar, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Whiskey in the Jar? Del dine erfaringer!