TripAdvisor

Kjøkken: Polsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 4 uker siden

Spiste en kjapp og enkel frokost, eggerøre med baguetter og pølser med baguetter. Delte de to rettene, det funket bra. Smakte godt og det var god service. Eneste negative var at de ikke hadde pepsi max, bare vanlig pepsi.

Dato for besøk: september 2019
Takk, travelcathey

Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Gikk innom for en rask lunsj. Bestilte salat med bakt geitost og pasta med rød pesto, øl og iste. Greit ølutvalg, meget bra teutvalg/utvalg av tedrikker.
Maten kom raskt, pastaen var perfekt kokt, og godt mettende porsjoner. Det var dog noen salatblader som ikke så helt godt vasket ut, som vi trekker en stjerne for.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 319hanne_
Anmeldt 1. august 2019

Veldig god frokost,akkurat passe menngde med mat.Utrolig god service!
Du blir tatt i mot med et smil:)
Kort ventetid på maten.
Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Brede F
Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Mannen spiste And jeg spiste Cearsar's salat,ungene spiste chicken nuggets. Herlighet kor godt alt smakte. Service ok . Frister til gjentagelse.........

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Solveig K
Anmeldt 9. februar 2019 via mobile enheter

Svært skuffende. Vi bestilte kaffe, kake, pannekaker og vin. Ingen ting smakte bra, i tillegg fikk vi gammel prosecco. Gå forbi denne plassen.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, j_rnn2015

Reisende som så på TEKSTYLIA, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i TEKSTYLIA? Del dine erfaringer!