“Hærlig and”

Kjøkken: Polsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Ble godt tatt imot , satt oppe i hyggelig miljø
Alle var fornøyd med mat og drikke . And med tilbehør var veldig godt .

Takk, Petter M

Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var ute etter godt kjøtt og rødvin, da havnet vi virkelig på riktig plass!
Lunt, hyggelig og moderne lokale.
Maten var nydelig, og utvalget av vin var bra. God dessert og gode drinker.
Kelneren hadde utrolig god service og humor.
Atmosfæren i lokalet gjorde så vi ble sittende å drikke gode drinker utover kvelden. Anbefales på det sterkeste!

Takk, CarolinN9
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Vi droppet innom her når vi gikk tur, det var ingen problem å få bord. Maten var god og jeg var veldig fornøyd med en lokal rett som besto av and. Hyggelig atmosfære og Ok personal.

1  Takk, Birgitteme
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Ligger rett ved gamlebyen, ved kanal. Rent og pent, fint interiør. God mat og bra service. Prisene er litt over gjennomsnitt. 30 min ventetid på hovedrett, men koste oss med vin i mellomtiden. Anbefales.

Takk, LeneOlsen
Anmeldt 1. september 2018

Snyter deg. Tar 10 prosent service uten å opplyse om det noe sted. Spurte en annen kelner om servicen vi hadde betalt og hun sa at de ikke hadde 10 prosent service. Det er første gang vi har betalt 10 prosent service på regningen i Gdansk og vi har vært der mange ganger. vi var 4 personer.

Takk, sissel t

Reisende som så på Barylka Restaurant, så også på

Har du vært i Barylka Restaurant? Del dine erfaringer!