“Velsmakende burger med tilbehør.”
Anmeldelse av Original Burger

Original Burger
Vurdert som nr. 73 av 1 005 Restauranter i Gdansk
Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 3. november 2018

Her får du mye mat for pengene. Burgerne serveres med velsmakende tilbehør og kan virkelig anbefales.

Takk, Mariann J L

Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Vi skulle ut å spise en liten lunsj. Der bomma vi litt. det var ikke litt burger, det var mye burger! Kjempe god burger med valgfritt tilbehør. To valgfrie tilbehør kunne du velge. Jeg tok løkringer og frenche frites. Mye mat. Saftig burger

Takk, 1975SU
Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Hadde forventninger til plassen etter å ha sjekket den opp på TA. De innfridde til full score.

Burger & Sides ✳️✳️✳️✳️✳️

Betjening ✳️✳️✳️✳️✳️

Atmosfære ✳️✳️✳️✳️✳️

Detaljer som at saltet på friesene har et hint av rosmarin og hvitløk. Er med å løfter måltidet.

Takk, stigmonclair
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Ingen stor opplevelse. Skjønner ikke hvorfor denne har fått så mange gode omtaler. Skuffet i forhold til omtalene. Verken min famile eller reisefølget var veldig fornøyde. Finnes bedre burgere i Gdansk.

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, danielonor
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Prøvde denne restauranten etter å ha lest omtale på tripadvisor, og det stod til forventningene! Meget bra burger stekt slik den skal stekes, nemlig mørk rosa og ikke grå de ølmarinerte løkringene var også himmelsk som tilbehør. Oppmerksom og hyggelig betjening, mye mat for pengene, kort ventetid slik man bør forvente når det gjelder burger. Eneste minus var pommes frites’en som opplevdes litt tørr og lite saftig.

Tried this restaurant after reading reviews on tripadvisor, and we weren’t dissapointed. Really nice burger cooked dark pink, and not grey beer-battered onion rings were fantastic on the side. Polite and service-friendly staff, and low waiting time as one would expect when it comes to burgers. Only downside was the fries which were a little dry.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, T2471CDsimond

Reisende som så på Original Burger, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Original Burger? Del dine erfaringer!