“Ok burger, ikke noe mer. ”
Anmeldelse av Original Burger

Original Burger
Vurdert som nr. 79 av 920 Restauranter i Gdansk
Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Ok burger, ikke noe mer. Tross at restauranten spesialiserer seg på burger, er utvalget lite spenstig og du finner bedre på de fleste andre stedene i gdansk.

Takk, H9412HZkarens

Anmeldt 27. oktober 2019 via mobile enheter

Trendy sted, men vi fikk god service. Kjempegode burgere med nydelig tilbehør! Kan anbefales på det varmeste om man ønsker et burgermåltid!

Takk, stummis
Anmeldt 22. oktober 2019 via mobile enheter

Vi spiste deilige burgere her for en billig penge. Her får du mye mat. Det er lurt å booke bord, for her blir det fort fullt i det lille lokalet. Det var en koselig restaurant.

Takk, EliseHel
Anmeldt 6. oktober 2019 via mobile enheter

Besøkte dette stedet for andre gang. Svært gode hamburgere med godt tilbehør til en hyggelig pris. Hit skal vi igjen!

Takk, perharalda2019
Anmeldt 12. september 2019 via mobile enheter

Burgeren vi spiste var saftig og smakfull. Brødet var i største laget, etter min smak. Gode løkringer og god pommes frites.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Otac50

Reisende som så på Original Burger, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Original Burger? Del dine erfaringer!