“God mat og service”

Kjøkken: Italiensk, Polsk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Vi var det to ganger i løpet av vår ferie. Det var utrolig god mat, og det må være en av de beste biffmiddagene vi har smakt. kjempe god service i tillegg. Noe dyrere enn mange andre spisesteder i Gdansk, men fortsatt ikke dyrt i forhold til norske priser.

Takk, Rikke S

Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Superhyggelig sted og ikke minst sjarmerende og serviceinnstilte ansatte. Gikk med en full mage og et stort smil om munnen.

Takk, Caroline Wiik S
Anmeldt 9. juli 2018

Hyggelig uteplass med fin utsikt over stedet der turistbåtene passerer. Vi fikk rask servering og valgte henholdsvis salat med geitost og dumplings med soppsaus. Begge rettene smakte godt, og servitøren var på pletten med en gang vi gjorde tegn. Måltidet ble, som seg hør og bør, avsluttet med espresso og goldwasser.

Takk, Unn B
Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Dette stedet har jeg fått anbefalt mange ganger, hver gang blir jeg skuffet. Styr unna denne turistfellen.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, toomli
Anmeldt 2. juli 2018

Vi fikk bestille maten vår ganske raskt etter at vi satt oss ned. Man kunne se at lokalene en gang hadde vært "herskapelige", men når halvparten av lyspærene i lysekronen har gått og det ikke er tørket støv av hyllene på lang tid så forsvinner noe av sjarmen. Vi spiste oss igjennom hele forretten og halve hovedretten før noen spurte om vi likte maten og servicen var noe treg. God pris for en norsk lommebok, men en polsk person ville nok funnet dette meget dyrt. Da vi var der var omtrent 30% av gjestene fra Norge, så dersom du ønsker å komme deg unna andre nordmenn på ferie så anbefales ikke dette stedet.

1  Takk, Espen A

Reisende som så på Goldwasser Restaurant, så også på

Gdansk, Pomerania Province
Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Goldwasser Restaurant? Del dine erfaringer!