“Vin og middag”

Kjøkken: Italiensk, Polsk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Vi kom som en stor gruppe og ble lurt til å ta imot anbefalt vin! Ble aldri presentert for pris, påfyll kom i glass jevnlig uten ønske og når det skulle betales var vinen like dyr som her hjemme. Den middagen ble veldig dyr! Spør om vinkart!! God mat

Takk, Getaway03851541669
GoldwasserManager, Manager på Goldwasser Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. november 2018

Dear Sir,

Good quality wine and fresh done food is just more expensive.
The assortment of food and wine is placed in the menu and winelist.
If the waiters recommended a special wine for the chosen food you may be sure that it matches perfectly. If they really did not mention the price it would have been mistake. But when they did not – why you did not ask, in order to avoid to place an order without knowing the price?

Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Maten var kjempe god,topp service og kjempe koselige lokaler fordelt i flere små rom som gjør atmosfæren fantastisk

Takk, Glenn T
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Vi var en ganske stor gjeng og hadde forhåndsbestilt to ulike menyer. Det var to av de «minste» menyene som restauranten tilbyr. Jeg spiste en tradisjonell polsk meny og var veldig godt fornøyd. Maten var velsmakende og bra presentert og vi ble godt passet på av en hel gjeng med effektive kelnere. Alt i alt synes vi at vi fikk god valuta for pengene.

Takk, Masol1
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Kjempeplass hvor vi spiste 2 kvelder. Veldig god mat og god service. Særdeles hyggelig betjening. Vi kommer garantert tilbake.

2  Takk, Jamasa2014
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Verdt et besøk. God suppe til forrett. Hovedrett med mørt kjøtt. Gode smaker. Hyggelig betjening. Trivelig i øverste etasje med fin balkong mot elven.

Takk, christinagM5557HC

Reisende som så på Goldwasser Restaurant, så også på

Gdansk, Pomerania Province
Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Goldwasser Restaurant? Del dine erfaringer!