“Koselig og god mat !”

Kjøkken: Italiensk, Polsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Anbefales , fin og lun atmosfære , god mat ! Hyggelige kelnere og ypperlig kokk ! Sentralt beliggende i byen

Takk, 1958BT

120124 av 2 454 anmeldelser

Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Betjeningen yter meget god service og har god fagkunnskap. Nåde innen mat og vin. Et besøk over forventning. Hyggelig lokale med intime avluker

Takk, Familien B
Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Nydelig mat, super service og god atmosfære! Verdt hver krone! Servitøren var helt topp. Kunne faget ditt.

Takk, Frugraff
Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Vi var en stor gruppe til middag, 22 personer. Maten var grei , men ikke verdt prisen. Servitøren begynte å servere vin uten noen informasjon om pris, og vi endte med å betale 600 kr pr flaske. Vi oppdaget også senere at det var oppført vinflasker vi ikke hadde drukket. Her skal man være obs.

Takk, Sightsee367598
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Veldig god mat, god anbefaling av vin til maten - men dyr. Svært imøtekommende og serviceinnstilt personale. Svært koselig lokale.. anbefaler på det sterkeste, men dyrt

2  Takk, Annemor39

Reisende som så på Goldwasser Restaurant, så også på

Gdansk, Pomerania Province
Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Goldwasser Restaurant? Del dine erfaringer!