“God mat i koselig lokale”
Anmeldelse av Goldwasser Restaurant

Goldwasser Restaurant
Vurdert som nr. 82 av 927 Restauranter i Gdansk
Kjøkken: Italiensk, Polsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Veldig god mat her. Vi har vært her da vi var i Gdansk for noen år siden, og dette var første valget å komme tilbake til. Mange kjøttretter å velge mellom, forskjellige biffer, and og svin. Særegent og veldig koselig lokale.

Takk, Persill1

Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Nydelig lønsj. God service og hyggelige lokaler. Osten var nydelig, og har aldri spist så god suppe. Vi kommer tilbake.

Takk, opoien86
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Vi spiste nydelig andebryst og biff. Det smakte ufattelig godt! Vi spiste her 3 av 5 dager. God service. Anbefaler å bestille bord.

Takk, Harriet E
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Hadde en nydelig middag i flotte lokaler. Flott service i gamlebyen. Like ved sjøkanten, god utsikt.

Takk, hansenra
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Var her med to venninner etter en anbefaling fra en god venn. Første kvelden vi prøvde oss her, var det fullt, sendte da en mail og reserverte bord til en senere anledning. Små koselige lokaler, med sin egen stil. Alle var godt fornøyd med maten og desserten, som var henholdsvis en halv and med polske pasta dumplings og sjokoladefontant med is.

Takk, carulain

Reisende som så på Goldwasser Restaurant, så også på

Gdansk, Pomerania Province
Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Goldwasser Restaurant? Del dine erfaringer!