“God biff”

Kjøkken: Italiensk, Polsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 15. januar 2019

Veldig flotte og trivelige lokaler, rett ved elva. Om noe litt støyende. Fantastiske biffer, møre og store. Rikelig med tilbehør. Godt vinkart med stort utvalg. Vinner mye på sjarmen og er verdt et besøk

Dato for besøk: august 2018
Takk, Tjellester

Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Veldig god mat her. Vi har vært her da vi var i Gdansk for noen år siden, og dette var første valget å komme tilbake til. Mange kjøttretter å velge mellom, forskjellige biffer, and og svin. Særegent og veldig koselig lokale.

Takk, Persill1
Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Nydelig lønsj. God service og hyggelige lokaler. Osten var nydelig, og har aldri spist så god suppe. Vi kommer tilbake.

Takk, opoien86
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Vi spiste nydelig andebryst og biff. Det smakte ufattelig godt! Vi spiste her 3 av 5 dager. God service. Anbefaler å bestille bord.

Takk, Harriet E
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Hadde en nydelig middag i flotte lokaler. Flott service i gamlebyen. Like ved sjøkanten, god utsikt.

Takk, hansenra

Reisende som så på Goldwasser Restaurant, så også på

Gdansk, Pomerania Province
Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Goldwasser Restaurant? Del dine erfaringer!