“Tapt seg... dessverre”

Kjøkken: Italiensk, Polsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 10. august 2021

Vi drar alltid hit når vi er i Gdansk. Rimelige priser på utsøkt mat i koselige lokaler. 2-3 år siden vi var her sist og samtlige i reisefølget gikk dessverre skuffet hjem. Maten var ikke dårlig men helt midt på treet. Prisene virker også som har økt en del. Servitøren prøvde det han kunne for å gjøre det til en hyggelig opplevelse men virket usikker og uerfaren. Dette sett i kombinasjon gjorde besøket til en skuffelse. Dette var nok siste gangen for vår del på Goldwasser. Turistfelle?

Takk, solgaardlasse

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig sted, nydelig mat og super betjening! Menyen hadde masse å by på, vi var her to kvelder og var veldig fornøyde! Kommer igjen neste gang!

Takk, siril2018
Anmeldt 23. juli 2020

Spesiell og nydelig restaurant. Spiste en femretters middag med drikke som passet til rettene. Her får man virkelig valuta for pengene. Rettene kom i passende tempo, og alt smakte fortreffelig. Anbefales som en fin opplevelse.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, 2Anne2
Anmeldt 9. mars 2020

Et nydelig spisested for de som skal spise en bedre middag. Eller de som ønsker seg en aperitiff. Flinke kelnere. Rent og pent. Bordbestilling anbefales.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Spiker1659
Anmeldt 6. mars 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat, og ypperlig service. Var tre vennepar ute og feiret bursdag. Vi hadde bestilt bord på forhånd, noe som nok er lurt, ihvertfall i helgene. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, strilajenta

Reisende som så på Goldwasser Restaurant, så også på

Gdansk, Pomerania Province
Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Goldwasser Restaurant? Del dine erfaringer!