“Middag”

Kjøkken: Polsk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Nydelig mat med hjemmelaget følelse. Navnet betyr hjemmekoselig smak- og det synes vi stemte. Men, lokalet er utformet slik at det fort blir støy inne når mange er på besøk og lokalet fullt.

Takk, unnh2015

Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

boret vi satt på var såpast skittent at jeg mistet matlysten og maten var ikke god, smakte som om det kom fra frysedisken.

1  Takk, Martin A
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Jeg var på denne resturanten sammen med min familie og jeg fikk ikke en positiv opplevelse. Vi ble vist til et skittent bord rett ved toalettet. Det så ut som om toalettet var mer populært enn maten fordi folk gikk inn og ut derifra hele tiden. Maten var heller ikke så veldig god. På en slik resturant med slike priser hadde jeg forventet noe bedre enn det som så ut til å være mat opp mot fast food klasse. Skuffende.

Takk, abraham12342018
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Vi har besøkt stedet 2 ganger. Begge gangene veldig god mat, absolutt å anbefale. Hyggelig betjening.

Takk, Marit L
Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Enkelt sted med 2-retters lunsjmeny som vi bestilte. Fin rødbetsuppe som kom kjapt, sammen med drikken. Det kan vi ikke si om resten av maten. Den lot vente på seg... som kompensasjon, slapp vi å betale for de 2 ølene vi også bestilte. Alt i alt Ok!

Takk, Bendorth

Reisende som så på Restauracja Swojski Smak, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Restauracja Swojski Smak? Del dine erfaringer!