“Grei sted å spise - spesielt når man bor rett over gaten”
Anmeldelse av Restauracja Swojski Smak

Restauracja Swojski Smak
Vurdert som nr. 49 av 782 Restauranter i Gdansk
Kjøkken: Polsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservater
Anmeldt 2. juni 2019 via mobile enheter

Grei beliggenhet og hyggelig betjening. Fine priser og god mat. Godt øl. Maten kommer raskt på bordet og er pent anrettet. Vi bodde på hotell Ibis Stare Miasto rett over gaten, og fant denne restauranten å være midt i blinken etter en lang dag ute på byen - det var bare å gå innom hotellet og slappe av et kvarter før man stakk over gaten for et godt og rimelig måltid mat. Forresten - vodka av mange slag serveres selvfølgelig også.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Klodrik

Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Satt ute i lunsjen. Restauranten ligger i et veikryss og fikk følelsen av å sitte på en veikro når jeg var der. Spiste en meget god zurek, pølse og potetsuppe. Pierogowa uczta var sikkert korrekt, men for meg var den litt smakløs og kjedelig. Mange øltyper. Korrekt men litt knapp servering. Fikk maten raskt. Rimelig.

Takk, johngeir
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Nydelig mat med hjemmelaget følelse. Navnet betyr hjemmekoselig smak- og det synes vi stemte. Men, lokalet er utformet slik at det fort blir støy inne når mange er på besøk og lokalet fullt.

Dato for besøk: august 2018
Takk, unnh2015
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

boret vi satt på var såpast skittent at jeg mistet matlysten og maten var ikke god, smakte som om det kom fra frysedisken.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Martin A
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Jeg var på denne resturanten sammen med min familie og jeg fikk ikke en positiv opplevelse. Vi ble vist til et skittent bord rett ved toalettet. Det så ut som om toalettet var mer populært enn maten fordi folk gikk inn og ut derifra hele tiden. Maten var heller ikke så veldig god. På en slik resturant med slike priser hadde jeg forventet noe bedre enn det som så ut til å være mat opp mot fast food klasse. Skuffende.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, abraham12342018

Reisende som så på Restauracja Swojski Smak, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Restauracja Swojski Smak? Del dine erfaringer!