“Polsk mat”

Vurdert som nr. 87 av 827 Restauranter i Gdansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 4. september 2019

Ekte polsk mat i gammel atmosfære. Maten smakte godt og hyggelig betjening. Fornuftige priser.Vi bestilte svinesnitzel som smakte veldig godt.Rikelig med mat.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, sveinegils2017

Anmeldt 16. mars 2019 via mobile enheter

Koselig liten restaurant, passer font for familie. Barnevennlig! Her serveres det tradisjonell polsk mat for en meget rimelig penge.

Dato for besøk: mars 2019
1  Takk, 12jeanettem
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Restauranten ligner på en stue i Polen noen tiår tilbake, og serverer autentisk og smakfull mat. Vi spiste ‘svinerullade’ - anbefales! Selv om lokalet er medium stort hadde restauranten dessverre liten kapasitet denne kvelden hvilket førte til at vi såvidt fikk sitte ned og mange andre ble avvist i døra.

1  Takk, Synne2013
Anmeldt 14. september 2018 via mobile enheter

Vi bestilte min 70-årsfeiring her - med 16 gjester fra min nærmeste familie. Flott servering, meget god, tradisjonell polsk meny. Vennlig mottagelse og servering - i et særegent, polsk interiør - tre retter med vin og øl samt kaffe, alt til vel en tredjedel av norske priser. Meget godt fornøyd - og kommer gjerne tilbake...

1  Takk, Ketil123
Anmeldt 7. desember 2017 via mobile enheter

Veldig koselig lokale med juleduk og røde servietter, ingen stearinlys, men mye artig å se på av keramikk, klær og håndarbeid. Vi fikk servert nydelig mat, potetpannekake med en kjøttstuing og svinefilet med potetstappe, begge retter med rødbetsalat og kålsalat. Det smakte veldig godt og var rimelig, vil besøke stedet igjen ved senere anledning

Dato for besøk: desember 2017
Takk, aaseg2014

Reisende som så på Tawerna Mestwin, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Tawerna Mestwin? Del dine erfaringer!