“Fantastisk fiskerestaurant! Må prøves! ”
Anmeldelse av Zafishowani Restaurant

Zafishowani Restaurant
Vurdert som nr. 40 av 708 Restauranter i Gdansk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 23. juni 2018 via mobile enheter

Tusen takk for en flott kveld! For en gjennomført meny med spennende fiskekomposisjoner Vi fikk en liten smak av lokal goat cheese med eplekompott som starter, vi begynte med et glass prosecco og herlig laksetatar som var en glede for øyet og tungen. Neste retter med et glass hvitvin var en herlig hvit fisk med med nøtter og en kremet sitronsaus som min mor prøvde og jeg tok dagens med en sterkere risblanding. Desserten var det heller ikke noe feil med. Rett og slett en flott kveld med gode smaker og god service.

Takk, 720charlottes

Anmeldt 8. juni 2018 via mobile enheter

Er bevis på at vårt felleskap i TripAdvisor virker. Vi ønsket oss et godt måltid fisk, og ble anbefalt denne restauranten i felleskapet. Vi valgte kveite og roastbeef, og ble ikke skuffet. God mat, god service, stille og hyggelig beliggenhet. Anbefales

Takk, BjornB538
Anmeldt 6. juni 2018 via mobile enheter

Dette er et tegn på at vårt felleskap i TripAdvisor virker. Vi ønsket oss et godt måltid fisk, og ble anbefalt denne restauranten i felleskapet. Vi valgte kveite og roastbeef, og ble veldig gledelig overasket. God service, hyggelig betjening, rolige omgivelser og utsikt. Anbefales.

Takk, Bjorn B
Anmeldt 9. mai 2018 via mobile enheter

Bestillte kveite. Anbefales 100%, antagelig det nydeligste kveitestykket jeg har smakt noen gang.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, TomFigen
Anmeldt 3. mai 2018 via mobile enheter

Hadde sjømat som forrett og hovedrett. Fantastisk godt. Fin atmosfære og hyggelig og serviceinnstilt personale.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Britt R

Reisende som så på Zafishowani Restaurant, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Zafishowani Restaurant? Del dine erfaringer!