“Bare kaos!”

Chleb I Wino Gdańsk Chmielna
Vurdert som nr. 380 av 986 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 11. august 2021

Satt og ventet i en time på maten. Da fikk en av tre rundt bordet maten sin. Så når den ene var ferdig å spise hadde fortsatt ikke de andre ved samme bord fått sin mat. Etter 90 minutter kom resten av maten, da var hele stemningen ødelagt. På tross av at vi gav beskjed mange ganger klarte de ikke å ordne opp her. Manager var overlegen og tilbød ikke noe annet enn sorry... Lunsj som vi tenkte å spise klokken 15 ble til at vi gikk skuffet fra bordet kl 17. Hjelper ikke at personalet sier sorry sorry... dette var elendig opplevelse av kaos og rot- ikke velg denne restaurant selv om den ser fancy ut...

1  Takk, SicilieF

Dato for besøk: mars 2022

Reisende som så på Chleb I Wino Gdańsk Chmielna, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Chleb I Wino Gdańsk Chmielna? Del dine erfaringer!