Ulike måter å oppleve Oliwa Katedral på
Anmeldt 2. oktober 2018

En vakker katedral som ligger ved siden av Oliwa parken. Det er mulighet å høre på en 20 min. orgelkonsert som spilles hver time mellom kl. 9:00 til 17:00. Inngang er gratis, men det samles kollekt etter konserten.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, Olga M
Anmeldt 16. september 2018

Orgelet i Oliwa er fantastisk og konsert her må oppleves. Koster kun 4,5 zt å komme inn og det er flere konserter daglig. Disse er imidlertid svært godt besøkt. Varer ca.30 min.
Nydelig park rundt kirken anlagt av munker.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Brygge_50
Anmeldt 16. mai 2018 via mobile enheter

Dette var en overraskende flott opplevelse. Katedralen var lys, fin og utsmykket som forventet. Det som var topp var gratis presentasjon av orgelet. Utrolig spekter av lyder og nydelig musikk. Du finner tider for konserter på nettet.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, kjespa
Anmeldt 19. desember 2017 via mobile enheter

Utrolig flott og fin kirke! En av de mest spesielle og unike kirkene vi har sett! Veldig flott! Gratis inngang! Absolutt verdt turen!

Dato for opplevelse: desember 2017
1  Takk, hannahw969
Anmeldt 14. oktober 2017

En meget flott katedral, og ikke minst var orgelet og orgelkonserten vi fikk med fantastisk. Virkelig noe å få med i Gdansk

Dato for opplevelse: oktober 2017
1  Takk, Bjorg L