“Verdi for pengene”

Få mat levert
Vurdert som nr. 8 av 1 355 Restauranter i Gdansk
Prisklasse: kr 409 - kr 796
Anmeldt 4. juni 2023 via mobile enheter

Vi var to par som skulle feire bryllupsdagene våre.
Ble møtt av en eieren selv som var veldig interessert i hvor vi kom fra og hvordan vi hadde opplevd Gdansk.
Han anbefalte ulike retter til oss , som alle var nydelige og smaksrike.
Stedet anbefales fordi man føler seg spesielt velkommen, hyggelige servitører , nydelig mat til en god pris.
Ps; få med dere toalettet med de morsomme figurene.

Dato for besøk: juni 2023
3  Takk, monicacC6166LJ

Anmeldt 4. juni 2023 via mobile enheter

Veldig god mat og god service! Obs: kart via Tripadvisor sender deg helt på bærtur. Kopier adressen og legg inn i kart utenfor Tripadvisor-appen.
Veldig hyggelig personale som snakket godt engelsk + veldig god mat.

Dato for besøk: juni 2023
1  Takk, 381marthes
Anmeldt 18. mai 2023 via mobile enheter

Indisk mat på topp til riktig pris.
Smaket fantastisk og veldig hyggelig betjening. Litt vanskelig meny å lese men fikk god hjelp av kelner.

Dato for besøk: mai 2023
Takk, Peter E
Anmeldt 15. mai 2023 via mobile enheter

God service. Maten og drikken kom raskt og vi fikk gode anbefalinger på maten. Vi var en gruppe på 26personer. Vi hadde mange småretter som smakte godt

Dato for besøk: mai 2023
Takk, Stig L
Anmeldt 9. mai 2023 via mobile enheter

Koselig restaurant med fantastisk indisk mat. Utrolig hyggelig personale som kom med gode anbefalinger. Kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: april 2023
Takk, lhassel

Reisende som så på Shanti, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Shanti? Del dine erfaringer!