“Fantastisk ”

Kjøkken: Østeuropeisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk sted med fantastisk service. Smil og spøk. Serverer en av de beste Mojitoene vi har funnet i Gdansk, og vi prøvde mange bokstavelig talt.

Takk, siv E

Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Så ikke ut som noe særlig, men maten var helt FANTASTISK! Dette er virkelig en skjult perle :) vi var nesten 10 stykker. Det var liten meny, men alt var veldig godt

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Gossah
Anmeldt 6. mai 2018 via mobile enheter

På vår siste kveld i Gdansk, måtte vi teste ut dette stedet. Vi har gått forbi mange kvelder, men det har alltid vært fullt. Siden vi nå var innom på en søndag, var det godt med plass. Vi fikk servering av en veldig hyggelig jente/dame, som var oppmerksom og spøkefull. Vi bestilte snitzel, og siden det stod 150/300g i menyen, trodde min kjære at han kunne velge mellom 150 el 300 gr snitzel. Servitøren lo litt og forklarte at det ikke hadde med størrelsen på snitzelen å gjøre. Men da hun kom tilbake med maten vår, fikk min kjære en giga stor snitzel. Og når vi var ferdig å spise, og ho kom for å rydde vekk, og såg at han hadde klart å spise opp alt, vart hun imponert. Hehehe... :) Siden det ikke var så mange gjester denne kvelden, gikk serveringen rimelig kjapt unna. Vi betalte 221,- pln eller 498,- nkr for to porsjoner snitzel, en Pepsi, en liten øl, to glass hvitvin, to kaffe og to karamell iskrem. Veldig hyggelig pris. :) Det ene som trekker ned fra 5 stjerner til 4, er at det er fritt frem for de som sitter ute til å røyke. Noe som er veldig plagsomt for ikke røykere, og spesielt når en sitter å spiser. Og dessverre, så tar enkelte ikke hensyn til andre rundt seg. Men likevel, absolutt et sted vi kan komme tilbake til ved en senere anledning. :)

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Maiken A
Anmeldt 16. april 2018 via mobile enheter

Var innom her vår første kveld i gdansk. Vi hadde ikke bestillt bord, så vi måtte vente en stund før vi fikk komme inn. (Husk å bestille bord uansett hvilken restaurant du skal på en lørdagskveld i gdansk) Meget servicevennlig personale som gjorde en god jobb på en hektisk kveld. Kjøpte blekksprutringer til forrett, den var enkel å veldig god. Hovedretten ble kylling med geitost å Syltetøy. Rar kombinasjon som faktisk smakte fortreffelig. Til dessert ble det brownie som også var veldig god. Vi fikk en god vin til maten, men drinkene vi bestillte etter maten var ikke like gode. En god del av drinkene kunne de heller ikke lage, pga de var nesten tomme for is. Alt i alt en god opplevelse som jeg trygt kan anbefale videre.

Dato for besøk: april 2018
Takk, KsbNorway
Anmeldt 1. april 2018 via mobile enheter

Jeg spiste lunsj her og syns det var et hyggelig sted. Maten var god og de som jobbet der var hyggelige. Høydepunktet var desserten (sjokoladeball) og det eneste som trakk ned var at ting tok litt lang tid.

Dato for besøk: april 2018
Takk, asmundg2018

Reisende som så på Pod Bandera, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Pod Bandera? Del dine erfaringer!